Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Easygprs geinstalleerd. Vroeg naar modemverbindig bij installatie. Overgeslagen. Wat moet ik nu invullen bij POORT en SNELHEID? Bij uitklapmenu alleen keuze uit COMpoort

Ik wil dus graag via de infraroodpoortverbinding maken. Lukt me niet. Forum al doorgelezen en nog niet gelukt..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Heb je infrarood op je telefoon al aangezet en die voor de IrDA adapter gelegd? Als het goed is zegt hij dan "SAMSUNG SGH-XXXX binnen bereik" of iets dergelijks. Dan pas EasyGPRS opstarten, en als het goed is kan je dan IrDA in dat lijstje kiezen. Als de melding "SAMSUNG SGH-XXXX binnen bereik" niet verschijnt is je infraroodadapter niet goed geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Of je telefoon (E710 toevallig?) heeft een niet werkende IrDa-functionaliteit zoals zovele Vodafone-modded Samsung E710's.

Of dit ook van toepassing is op andere Vodafone-modded toestellen weet ik zo even niet, maar het kan natuurlijk het geval zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bovenstaande lukt niet ...Het is een samsung e600. Easygprs geeft gelijk een melding dat telefoon niet gevonden is. Op de telefoon is wel het i.r.-logootje gedurende 30 sec. actief.... Op de computer staat de infraroodpoort ingeschakeld. ingeschakeld. Meer ideeen/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shame on me..... Ik was in de veronderstrelling dat de IR-poort aan achterzijde zat. Bleek aan zijkant te zijn... probleem opgelost.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
:D

Gelukkig is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ir, die normaal door je pc's afstandbediening wordt gebruikt ook functioneren om files over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nee, helaas. Zeker een TV-kaart in je bezit :+ ?

[ Voor 60% gewijzigd door MarcoC op 01-10-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay tis mijn nu ook geluk verbinding via easygprs te krijgen
alleen nu via de IR poort van me pa's laptop

mijn vraag is nu, hoe kan je bestanden overzenden?

MarcoC
hahahaha jah dat probeerde ik eerst :P
Pagina: 1