Probleem:
Pc doet het oke, totdat ik een spel speel, dan valt hij na een paar sec.(afhankelijk van spel) uit. Als ik wil booten branden de lampjes en de schijven geven een teken van leven maar dan heb je mazzel! dit houdt ie van 1 tot 3 dagen vol en dan ineens doet ie het alsof er niets aan de hand is!? totdat ik weer...
Opmerkelijk is dat de spellen het wel doet onder Win98 maar valt soms "zomaar" uit. Problemen zijn ontstaan na de aanschaf van mister Gforce.
Specs.
-Msi k7t pro
-Tb 800 Mhz
-512 sdram
-Club 3d Gforce4 4200 ti
-250 w voeding
-2 Harde schijven
I know, het is niet meer een van de nieuwste. Op z'n zachts gezegt!
Wat ik allemaal geprobeerd heb:
-Batterij eruitgehaald en een paar uur eruit gelaten
-bios gereset (met jumper)
-Bios geflashed
-Xp opnieuw geinstalleerd, getest. Sp1 geinstalleerd, getest. alle xp updates geinstallerd en weer getest, noppis
-Nieuwste VIA chipset update geinstalleerd
-Nieuwste Nvidia driver geinstalleerd
-Pc zaken opgebeld, willen alleen maar Hardware kwijt!
-Op GoT 2 weken lang gezocht
-Alleen getest met Videokaart (zonder nic e.d.)
Ik weet dat de voeding aan de erg lage kant is, maar waarom de pc dan 1 dag geen zin heeft snap ik niet.
Pc doet het oke, totdat ik een spel speel, dan valt hij na een paar sec.(afhankelijk van spel) uit. Als ik wil booten branden de lampjes en de schijven geven een teken van leven maar dan heb je mazzel! dit houdt ie van 1 tot 3 dagen vol en dan ineens doet ie het alsof er niets aan de hand is!? totdat ik weer...
Opmerkelijk is dat de spellen het wel doet onder Win98 maar valt soms "zomaar" uit. Problemen zijn ontstaan na de aanschaf van mister Gforce.
Specs.
-Msi k7t pro
-Tb 800 Mhz
-512 sdram
-Club 3d Gforce4 4200 ti
-250 w voeding
-2 Harde schijven
I know, het is niet meer een van de nieuwste. Op z'n zachts gezegt!
Wat ik allemaal geprobeerd heb:
-Batterij eruitgehaald en een paar uur eruit gelaten
-bios gereset (met jumper)
-Bios geflashed
-Xp opnieuw geinstalleerd, getest. Sp1 geinstalleerd, getest. alle xp updates geinstallerd en weer getest, noppis
-Nieuwste VIA chipset update geinstalleerd
-Nieuwste Nvidia driver geinstalleerd
-Pc zaken opgebeld, willen alleen maar Hardware kwijt!
-Op GoT 2 weken lang gezocht
-Alleen getest met Videokaart (zonder nic e.d.)
Ik weet dat de voeding aan de erg lage kant is, maar waarom de pc dan 1 dag geen zin heeft snap ik niet.