Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] Quote en Edit knop niet direct naast elkaar

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21
Allereerst moet ik wel even opmerken dat React toch de fijnste forumsoftware is die ik ben tegengekomen. :)
Alleen ik heb één kleine aanmerking: het komt regelmatig voor dat ik per ongeluk mijzelf quote i.p.v mijn vorige post edit. Ook zie ik dat een dubbelpost toch vrij vaak voorkomt onder andere gebruikers. Helemaal als je een vrij lange post hebt getyped vallen de quote haakjes niet op als je een typo snel edit en raakt het forum toch onnodig 'vervuild.'

Om de modjes wat werk te besparen is mijn vraag daarom of het mogelijk/verstandig is om de quote knop niet direct naast de edit knop te plaatsen. Waarschijnlijk is het 'probleem' al opgelost door enkele spaties of een verticale lijn tussen de knoppen te plaatsen, ik ben zelf voor dat laatste.
Bij voorbaat dank om er even naar te kijken :)

/edit
Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~pc106536/GOT_voorbeeld.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Vermicellisoep op 10-07-2004 23:50 ]

Nooooh! Stahp!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Of verschllende kleuren van de knoppen, dat is zo gedaan (alleen nieuwe image uploaden).

Simpel maar effectief ja.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Komen bij de nieuwe template nieuwe en betere knopjes met een kleine beschrijving eronder :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

We Are Borg schreef op 11 juli 2004 @ 00:13:
Komen bij de nieuwe template nieuwe en betere knopjes met een kleine beschrijving eronder :)
idd :)

Intentionally left blank

Verwijderd

/me denkt dat het knopje an sich niet het probleem is

het probleem is dat mensen op 'verstuur bericht' klikken, ondanks dat ze niet aan het editten zijn, maar aan het quoten.

Het zo waarsch. meer helpen als er gewoon HEEL DUIDELIJK boven de editbox kwam te staan wat je op dat moment aan het doen bent.

//edit
iets anders: waarom kun je jezelf uberhaupt quoten? Het is mogelijk de knop aan te passen aan de user (bv. verschil tussen 'view' en 'edit') waarom dan niet de quote knop in het geheel weglaten bij eigen posts?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 00:39 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

héééél soms wil ik mezelf wel eens quoten. on the other hand druk ik ook wel eens per ongeluk op 'quote', maar dat komt omdat ik bij elke post er een edit-knopje naast heb (tjsa, modrechten :P )
quote-knopje weghalen bij eigen posts zou idd wel een optie zijn dus

Intentionally left blank

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Maar wat als je jezelf daadwerkelijk eens wil quoten dan? Bijvoorbeeld om een eerder genoemd iets in een (ander) topic wat extra aandacht te geven..
Men zou gewoon wat beter op moeten letten :) (inclusief ik, kheb 't ook wel eens gehad :X)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wanneer is de nieuwe tamplate klaar crisp? Kijk er eerlijk gezegt wel naar uit :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Mwoah, ik hoop dat we meer een IT template krijgen. Dit vind ik net een forum voor dames met allemaal parfum luchtjes (kleurstelling).

Misschien dat het forum dezelfde style zou moeten krijgen als Tweakers.net. Ziet er strak uit en de kleuren zijn mooi. Is er eigenlijk een draad over? Ik heb wel gezocht, kwam uit op 700 resultaten :P Misschien kan iemand mij verwijzen naar het topic waar over de template gedroomd kan wornden?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

http://crew.tweakers.net/crisp/newlayout/

dat was een voorproefje, inmiddels heb ik de belangrijkste templates al klaar, maar de puntjes op de i zetten kost nogal wat tijd, en de huidige templates moeten nog aangepast worden voor React 1.9.3

Intentionally left blank

Verwijderd

Osiris schreef op 11 juli 2004 @ 00:56:
Maar wat als je jezelf daadwerkelijk eens wil quoten dan? Bijvoorbeeld om een eerder genoemd iets in een (ander) topic wat extra aandacht te geven..
Men zou gewoon wat beter op moeten letten :) (inclusief ik, kheb 't ook wel eens gehad :X)
In dat geval kun je toch zelf de quote tags zetten? Of uitloggen, quoten, knippen, inloggen..

zijn zat manieren omheen te verzinnen, voor het sporadische geval dat je jezelf wil quoten..

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

maar ik wil mezelf graag quoten, want ik schrijf altijd quote-waardige dingen...
:+

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je bij je eigen berichten view post, ipv quote knopje doet, kan je altijd de tekst in de quote textarea selecteren als je jezelf zo interessant vind. :)
Aan de andere kant heeft die view post knop verder weinig nut bij je eigen post, maar je kan er tenminste geen nieuwe post meeplaatsen met 1 druk op de knop.

Aan de andere kant moeten mensen gewoon eens leren uit hun doppen te kijken. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Voutloos op 11-07-2004 15:33 ]

{signature}

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 01:22:
[...]

In dat geval kun je toch zelf de quote tags zetten? Of uitloggen, quoten, knippen, inloggen..

zijn zat manieren omheen te verzinnen, voor het sporadische geval dat je jezelf wil quoten..
Moah, da's wel héél erg omslachtig... Dan kun je beter op je edit-knop klikken en "edit" van "edit_message" veranderen in "view" :) Dan krijg je de quoted-message ook te zien.

• Vermicellisoep
Of je gebruikt simpelweg de
quote tags..
zitten verstopt naast de (8> smiley, omdat de modjes er nog geen passende knop voor hebben kunnen maken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vermicellisoep op 12-07-2004 21:34 ]

Nooooh! Stahp!

• Osiris
  • Niet online
Vermicellisoep schreef op 12 juli 2004 @ 21:34:
[...]
zitten verstopt naast de (8> smiley, omdat de modjes er nog geen passende knop voor hebben kunnen maken :P
• Die typt de echte die-hard gewoon uit de losse pols ipv verborgen knopjes;
• Dan mis je de Blabla schreef op blabla inc de directe link naar die post :)

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 11:13

McBoom

Broem

Vermicellisoep schreef op 12 juli 2004 @ 21:34:
[...]
Die quote-tags staan anders wel mooi verkeerd om :P Ik krijg eerst [/quote] en dan [quote] :D

The ramblings of an idiot

• Osiris
  • Niet online
[quote]McBoom schreef op 12 juli 2004 @ 22:46:
[...]

Die quote-tags staan anders wel mooi verkeerd om :P Ik krijg eerst [/quote] en dan [norml]
[/norml] :D
Is dan ook om een quote te "breaken" om dr zelf wat tussen te zetten.. Waarom Vermicellisoep het gebruikt is mij een raadsel, aangezien [quote] zelfs af te korten naar [q] is.. :)

edit:
norml-tag is buggy? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 12-07-2004 22:50 ]

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20
Vermicellisoep schreef op 10 juli 2004 @ 23:43:
Alleen ik heb één kleine aanmerking: het komt regelmatig voor dat ik per ongeluk mijzelf quote i.p.v mijn vorige post edit. Ook zie ik dat een dubbelpost toch vrij vaak voorkomt onder andere gebruikers. Helemaal als je een vrij lange post hebt getyped vallen de quote haakjes niet op als je een typo snel edit en raakt het forum toch onnodig 'vervuild.'
Hier is een client-side oplossing.

Xlnt's home/got#933651

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
of gewoon geen quote knop bij een eigen post.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Kees schreef op 12 juli 2004 @ 23:23:
/me verwelkomt de 11e spuit in dit draadje :P

• Osiris
  • Niet online
Kees schreef op 12 juli 2004 @ 23:23:
Maar er zíjn sommigen die zichzelf willen quoten :)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

samo

yo/wassup

Misschien quoten verbieden binnen de 5 minuten na posting eigen bericht.
Of een waarschuwinsmedeleling waar nogmaals staat: je quote je eigen!!!
* samo weet niet...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 21:49

THiCE

Say it with a flourish!

Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~pc106536/GOT_voorbeeld.gif
Als de edit knop nou naast het msn icoontje komt, of nouja, in ieder geval helemaal rechts in het rijtje, dan kan je in ieder geval niet meer mis klikken.....

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

* crisp kijkt en ziet geen msn-icoontjes op zijn pagina.
Ik wil wel een optie inbouwen die een alert geeft als je jezelf quote hoor ;)

zoiets:

[ Voor 53% gewijzigd door crisp op 13-07-2004 22:21 ]

Intentionally left blank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

crisp schreef op 13 juli 2004 @ 22:19:
* crisp kijkt en ziet geen msn-icoontjes op zijn pagina.
Ik wil wel een optie inbouwen die een alert geeft als je jezelf quote hoor ;)

zoiets:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/21210634/0" onclick="return confirm('Weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?')">[img]"http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif"[/img]</a>
Hmm.. dat is wel handig ja :)
* Outerspace vind het ook een goed optie om een alerter in te schakelen, voorkomt ook uiteraard vele dubbelposts...

Nog een vraag over dubbelpost, je kan toch niet dezefde invoer, invoeren voor de 2e keer... Dus hebben de mensen toch iets aangepast :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

outerspace schreef op 14 juli 2004 @ 01:08:
Nog een vraag over dubbelpost, je kan toch niet dezefde invoer, invoeren voor de 2e keer... Dus hebben de mensen toch iets aangepast :?
Het idee achter editten van je post, is dat je iets aanpast :P

(het gaat hier om het verwisselen van de quote en edit knop)

• Vermicellisoep
Osiris schreef op 12 juli 2004 @ 21:50:
[...]

• Die typt de echte die-hard gewoon uit de losse pols ipv verborgen knopjes;
• Dan mis je de Blabla schreef op blabla inc de directe link naar die post :)
• Ik ben lui en muisaddicted. :9 En het is een manier om de modjes er nogmaals op attent te maken dat zo'n verborgen een beetje vreemd :+
• Daar heb je een punt, en als je bijvoorbeeld iets wil quoten uit een mega lange post zonder het hele ding tussen de quote tags te gooien is die link naar 't orginele bericht wel handig..

[ Voor 13% gewijzigd door Vermicellisoep op 14-07-2004 18:12 ]

Nooooh! Stahp!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

warning ingebakken bij quoten eigen bericht :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.