Toon posts:

Zit er ook iemand bij ......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
CompuServe?

Ze maken nogal reklame, en de prijs ƒ 19,95 per maand om op het net te kunnen is ook aardig. (Veel)

Wie heeft ervaring met deze provider?
Heeft deze bv bandbreedte verbinding ofso?

Verwijderd

Zuigt grote tijd :(

Verwijderd

Er bestaan geen domme vragen, wel domme mensen
dit is een domme vraag

compuserve = :r

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 24 december 2000 18:24 schreef Droopy het volgende:
CompuServe?

Ze maken nogal reklame, en de prijs ƒ 19,95 per maand om op het net te kunnen is ook aardig. (Veel)

Wie heeft ervaring met deze provider?
Heeft deze bv bandbreedte verbinding ofso?
volgens mij betaal je maar 9,95 per maand

Verwijderd

Topicstarter
Om de vraag anders te formuleren:

Waarom zou iemand bij CompuServe gaan internetten?

Er zijn dacht ik genoeg gratis providers zoals hetnet, zonnet, 12move, castel, myweb, noknok, tmfweb, wish etc.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Mensen die bij CompuServe gaan 'internetten' weten niet beter. Ze zijn overdonderd door gigantische reclamecampagnes.

CompuServe doet het op tv voorkomen alsof het bij hen een kwestie is van: cd'tje erin en automatisch (kind)veilig internetten. En daar zullen toch veel mensen (die niet zoveel van computers etc. afweten) intrappen.

Puur een kwestie van propaganda.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

niet helemaal correct.
compsurf heb ik persoonlijk geen ervaringen mee maar ik weet wel dat het makkelijk is omdat ze wereldwijd inbelnummers hebben, erg makkelijk voor zakenlui die veel op reis gaan dus. maarja, als je dat niet doet zou ik lekker iets gratis nemen, of gewoon lekker adsl of kabel ofzo

Verwijderd

dat is althans wat ik ervan heb gehoord

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 25 december 2000 00:35 schreef Mike_2000 het volgende:
niet helemaal correct.
compsurf heb ik persoonlijk geen ervaringen mee maar ik weet wel dat het makkelijk is omdat ze wereldwijd inbelnummers hebben, erg makkelijk voor zakenlui die veel op reis gaan dus.
Dat is inderdaad wel een voordeel.
Nadeel:
1 gratis verneukt netwerk vanwege die 16 bits AOL adapter, en een non-tweakable software pakket.
CompuServe/AOL? no thanks :r

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Als reaktie op een abonnement bij compuserve:in den beginne toen ik nog niet veel van internet wistben ook ik lid geweest, bleek later dus een 33k 6 verbinding te ziijn voor de prijs van 56k, dus gewoon niet doen.Ik heb nu zelf gelukkig ADSL, en dit is perfect.
Pagina: 1