Toon posts:

datakabel??¿¿

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeej....weet iemand hoe ik mijn gemaakte fotos op de pc moet zette, zonder het versture van een mms? ik heb gehoord dat dit via een datakabel kan, maar kan nergens op i-net vinde waar je die koopt, en hoe duur die is...

Ik heb een Panasonic X60, en zelfs via google is hierover nix te vinde:(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 23:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 23:35:
heeej....weet iemand hoe ik mijn gemaakte fotos op de pc moet zette, zonder het versture van een mms?? ik heb gehoord dat dit via een datakabel kan, maar kan nergens op i-net vinde waar je die koopt, en hoe duur die is...
x :> x linootje

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

misschien leuk om er bij te zetten wat voor phone je uberhaupt hebt :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

www.stuntprijzen.net

[wannabemodmode]En niet jezelf quoten he :P En ook niet die vraagtekens in je topic zetten. Normaal worden dit soort topics niet eens be-antwoord. En volgens mij kun je ook op Google.nl zoeken ;)[/wannabemodmode]

Edit: WELKOM OP GOT!

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 10-07-2004 23:44 ]

Verwijderd

Via Bluetooth, Via infrarood, via een cardreader en de MMC kaart in je GSM, via een cardreader en de memorystick in je GSM...

Info PLZ...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Välkommen till GoT. Check even de netiquette: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Die rare tekens in je titel zien we liever niet, en we verwachten ook wat meer vooronderzoek voordat je een topic opent.

Van je verhaal dat er niks te vinden is geloof ik niet zoveel, dit is echt wel te vinden. Zie bijv. stuntprijzen.net (vaak genoeg genoemd, gebruik ook de search van GoT).

Succes :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.