Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn SonyEricsson P900 en (beetje) Nokia 6600 website

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Of ik jullie mag tippen over mijn homepage (wil het niet echt reclame noemen, het is en blijft namelijk een homepage zonder reclame) weet ik niet zeker, anders moet die maar verplaatst of gesloten worden, maar het zit zo: Ik heb voor mijn SonyEricsson P900 die ik al 2 maandjes heb ondertussen al heb een heleboel coole downloads of handige dingen gevonden, sommige dingen zijn voor de Nokia 6600 (omdat mijn vriendin die heeft :) ). Ik had hem eigenlijk voor mezelf gemaakt, maar omdat ik wilde weten wat anderen ervan vonden had ik het op Esato verteld en omdat mensen het wel een goeie site vonden en er erg positief over waren steek ik wat meer moeite in mijn (publieke) homepage. Mensen misschien zien jullie er iets cools, dus neem een kijkje:

http://p900.molski.nl

Je kan registreren, zou het leuk vinden als je het doet, maar noodzakelijk is het niet. Members van het Esato forum hebben het wel gedaan omdat zij het wel een toffe site vonden :D

Molski

Verwijderd

Topicstarter
Enne.....wel ff replyen als je het wel wat vind, houd het voor mij ook leuk :P

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

GoT is niet bedoeld voor reclame voor je eigen site. Zie ook:
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam

Verder is kicken binnen 24 uur absoluut niet de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.