Toon posts:

[Roxio] Hoe DVD zonder intro te maken? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dvd brand dan krijg je zo,n vervelende intro van roxio,ook op de dvd die je brand.
ik wil die intro helemaal niet,ik heb al verschillende dingen geprobeert de help file door gelezen,op google gezocht maar niks.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In de handleiding staat hoe je de intro's kunt veranderen, althans dat staat in het manual wat ik via www.google.nl vond en wat hier als PDF-file te vinden is.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt maar ik wil geen intro helemaal niks

Verwijderd

Topicstarter
niemand

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Jawel hoor... ;) een aantal mogelijkheden...je zoekt die intro op op je HD en wijzigt hem in een 1 frame zwart plaatje, dan heb je er in roxio iig geen last meer van. Je zou een ander programma kunnen gebruiken, waar je meer controle hebt over wat je precies op de dvd wilt hebben..

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; verder waarderen we het als je wacht met kicken van je topic totdat er 24 uur verstreken zijn :) Had je hier al tussen gekeken?

dvd builder van roxio > [Roxio] Hoe DVD zonder intro te maken? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er nog niet uit
Pagina: 1