Toon posts:

Medion 40100 en smc2804WBR geen connect

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

Eens kort uitleggen, ik ben hier bezig met een draadloos netwerk aan het installeren ik heb een 4 ports router, 1 netwerk kabel gaat naar de dekstop die werkt perfect.

De laptop bezit een prism nitro 802.11G kaart WIFI, normaal zou die connectie moeten maken, ik heb de pc geformateerd omdat die vol onnuttige programma's stond nu kan ik geen draadloze verbinding meer krijgen ondands de drivers geinstalleerd zijn, aan de router kan het niet liggen wat met mijn laptop geraak ik direct draadloos op het web.

Nog een vraag is als ik naar het ip van router ga, kan ik mij niet inloggen hoe moet ik aan mijn paswoord geraken :)

Dank bij voorbaat

Verwijderd

Topicstarter
niemand om mij te helpen?

Modbreak:
Voor 75 cent per minuut kun je reactietijden van een helpdesk verwachten. Stort je het geld vast even?

Oftewel: kicken met 8 minuten staat nogal ongeduldig, daarom hebben we een regel ingesteld dat dit pas na 24 uur mag. Lees die regels even na alsjeblieft; Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

[ Voor 88% gewijzigd door Korakal op 10-07-2004 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
hallo zou u mij aub eens kunnen helpen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Doei :w

Ongeduldigheid wordt beloond met een slotje en een leuke waarschuwing, check je mail.

Dit topic is gesloten.