Toon posts:

Sneller geheugen voor A7N8X-X?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zie heel vaak mensen zeggen dat ze PC3700 of zelfs sneller geheugen hebben.
Ik zou dit ook wel willen alleen zie ik dat mijn mobo (Asus A7N8X-X) 400 MHz ondersteunt, maar zal dat snellere geheugen ook werken of moet ik iets v.h. moederbord tweaken?

Iig sorry voor de vraag als die stom is, ik bn een beetje een n00b op dit gebied :o

Groeten, Max

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het zal gewoon op 400 Mhz draaien, ligt ook aan je processor FSB.

Verwijderd

Ik wil niet veel zeggen maar naar mij weten is het snelste geheugen pc3200, en ik heb het zelfde mobo als jou en die ondersteutn pc3200 maar niet hoger. :P

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 21:01:
Ik wil niet veel zeggen maar naar mij weten is het snelste geheugen pc3200, en ik heb het zelfde mobo als jou en die ondersteutn pc3200 maar niet hoger. :P
Er is wel PC3700, net als er ook PC4200 is 8)

offtopic:
]Lol @ Usericon Terw_Dan! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Frietsaus op 10-07-2004 21:05 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 21:01:
PC3500 en PC3700 is er ook hoor, leuk voor als je flink wilt overclocken en zeker wil weten dat je mem meekan.

Ik heb zelfs al eens iets over PC4000 gehoord (hele verandering ten opzichte van de PC100 dimmetjes die we vroeger hadden :+)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties, maar ik ben niet echt wijzer geworden :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem een kijkje in de FAQ van dit subforum, onder het gedeelte Geheugen. Ook kan de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling nuttig zijn. Neem deze lappen informatie rustig door :) Als je er desondanks niks van snapt, dan raad ik je aan om gewoon voor PC3200 geheugen te gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.