3Dfx Voodoo 3 Drivers! Waar ?? Help!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net mijn PC opnieuw geinstalleerd, ga ik naar 3Dfx.com om de nieuwste drivers te downloaden voor mijn Voodoo3 3000 TV, is de drivers-sectie onbereikbaar, en dan lees je ook nog eens dat 3Dfx verkocht is.

Kan iemand mij vertellen waar ik de drivers vandaan kan halen, of is door de overname de verdere driver support helemaal gestaakt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41

Dark

who tweaked the light?

bij http://www.reactorcritical.com in de downloads sectie staan ze nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het algemeen: Als mensen de 3dfxgamers messageboards missen, of de oude drivers nodig hebben, of willen weten of er nieuwe gelekte drivers zijn (of nog zullen uitkomen): ga dan naar www.3dxtreme.org.

De meeste mensen van 3dfxgamers zijn daar te vinden en deze site vangt eigenlijk heel de 3dfx-support op.

Gelukkig maar, hoewel ik het niet nodig heb. Alles gaat geweldig op mijn V5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Heb ze gevonden. Maarre.. toch erg slecht van 3Dfx als het echt zo is als het nu lijkt ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41

Dark

who tweaked the light?

nu voldoen de drivers nog aardig, maar zoals het er nu uitziet kan ie zodra whistler (of een ander nieuw os) zijn intrede doet samen met mijn monstersound (aureal) op de grote-hoop bij de andere oude troep }: (p1's 486's, v1, tnt's enzovoort) heb je die 10 jaar garantie ook niet meer nodig ....

jammer maar helaas lijkt het...