Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Al een handmatige of deepscan uitgevoerd (zoiets zit er bij mijn miro namelijk wel, doet hij er wel een half uur over maar vind hij alle zenders).
TVkaarten willen nogal eens gevoelig zijn voor de kwaliteit van het signaal dat binnenkomt, dus controleer of het niet toevallig daar aan ligt.
maar de aansluiting is volgens een maatje zeer brak en moet ik een beter koppelstukje kopen.
is dat waar leverd dat echt zoveel beterz op?>
heb nu wel ontdekt dat als ik zeg dat ik antenne heb en dan scan ik wel meer zenders (wel rtl enz enz ) kan ontvangen.
niet dat het beeld dan super is maar hij krijgt het dan wel binnen.
hoe zou dit komen?
wintv 2000 kan je maar 1 keer opstarten. weet niet of er nog betere software is?
zodat ik op mijn 2de monitor 3 zenders kan zetten ofzow?
en ik gebruik die hauppage kaart in combi met mijn creative 5.1 live geluidskaart.
heb dat kabeltje goed aangesloten maar op een of andere manier
krijg ik geen stereo geluid.
bij wintv geeft hij dat wel aan. alleen van de 4.1 speakers hoor ik alleen wat uit de speaker die linksvoor staat.
Move OH -> AV
Oslik blyat! Oslik!
komt omdat dscaler heel de upc lijst in 1 keer met de exacte frequentie insteld
en de zoekfunctie van wintv was te slecht. en handmatig was niet eens mogelijk volgens mij.
Verwijderd
ik heb ook namelijk een van die haupage wintv kaarten en die zijn wel heel erg brak met de bijgeleverde software. Met de wintv software is het lastig om te scannen maar met dscaler pakt hij elke kanaal op en de kwaliteit is ook uitstekend ( betere descalers )remcoXP schreef op 11 juli 2004 @ 19:27:
dscaler geinstalleerd en het was goed.
komt omdat dscaler heel de upc lijst in 1 keer met de exacte frequentie insteld
en de zoekfunctie van wintv was te slecht. en handmatig was niet eens mogelijk volgens mij.
Geluid is mono in wintv maar in dscaler is het gewoon top stereo
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:32 ]
weet je het zeker? Hoor je ook echt verschillen of is het niet toevallig dubbel mono (de wintv go (1) is iig wel mono)Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 19:31:
[...]
ik heb ook namelijk een van die haupage wintv kaarten en die zijn wel heel erg brak met de bijgeleverde software. Met de wintv software is het lastig om te scannen maar met dscaler pakt hij elke kanaal op en de kwaliteit is ook uitstekend ( betere descalers )
Geluid is mono in wintv maar in dscaler is het gewoon top stereo
Als je zo weinig zenders hebt met de hauppauge software moet je hem op all channels zetten ipv country. En handmatig is wel mogelijk in de zendersuite, bij de eigenschappen van een (nieuw aan te maken) zender zit een (fine)tune balk. (Maar idd, hij vindt niet veel)
[ Voor 20% gewijzigd door phYzar op 11-07-2004 20:26 ]
[ Voor 146% gewijzigd door phYzar op 11-07-2004 20:26 ]