Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
als je nou eens zelf ging zoeken? Dat tasje dat ik had gevonden was het resultaat van even Googlen.deepbass909 schreef op 11 juli 2004 @ 23:29:
ps. meer tips zijn nog steeds welkom
Maar ik kan mij niet voorstellen dat dat de enige 2 discman tasjes zijn die te koop zijn.
Kortom ook google is niet heilig.
Ik wil ook graag wat ervaringen horen van mensen die een bepaald tasje gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door wei_zhu op 13-07-2004 04:24 ]
Verwijderd
Keuze hangt natuurlijk af of je meer wilt meesjouwen dan alleen de discman en oordopjes/koptelefoon... Waarom ga je trouwens niet shoppen in the real world i.p.v. webshops afstruinen? Vaak zie je net niet genoeg bij de info/foto op een website. Zo moet je bij de link van MISTERJONGE weer verder zoeken of er wel een draagband bij zit...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 05:00 ]
Ik heb een Eastpak gezien, maar dat is meer een oplossing voor alles (discman + cd's), en ik wil hem zo klein mogelijk. Het tasje van MISTERJONGE is wel wat ik zoek.
Ik heb trouwens net met Case Logic gebeld, en het blijkt dat RAF Staffhorst hem verkoopt, dus daar ga ik maar ff langs, een kijken of het wat is.
hoe ziet dat tasje eruit? kan je er een foto van maken?
Edit:
Hoeft niet meer, ben net terug van RAF en heb de case logic gekocht. Die zit lekker strak om mijn iRiver iMP-450
[ Voor 49% gewijzigd door deepbass909 op 13-07-2004 16:56 ]