Toon posts:

[Call of Duty] PC loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een nieuwe harde schijf gekocht, was eerst een Maxtor 80 Gig (IDE) en is nu een Hitachi 160 Gig (S-ATA). Sinds de vervanging van de harde schijf loopt Call of duty na ongeveer 5 minuten spontaan vast (soms is het na 1 minuut en soms na 10). Bij het vastlopen staat het beeld stil en is er geen geluid meer, de pc reageert negrens meer op en ik moet resetten :(
Ik heb ook pas geleden mijn bios geflasht, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ik dacht dus van: "Oh, dat is mijn videokaart, die heb ik al vaker moeten vervangen" dus ik heb em teruggebracht, maar nee hoor... dat was het niet. Dus toen heb ik een nieuwe Hitachi schijf gehaald maar nogsteeds heb ik het probleem. Ik ben behoorlijk radeloos en als ik het voor maandag niet oplos ga ik mijn Mobo, RAM, Processor en voeding vervangen.
Ik heb al gezocht of iemand anders hetzelfde probleem had maar ik vond niets, ik dacht dat het kwam omdat ik niet de nieuwste punkbuster had maar dat was het ook al niet :(.

Mijn specs:
ASUS p4p800 Deluxe mobo (laatst geflasht naar nieuwste bios)
Codegen (el-cheapo) voeding 400w
P4 2,80 Ghz 800 Mhz FSB
512 Mb TwinMos RAM
Club 3d Radeon 9800 PRO
Hitachi 160 Gig SATA (aangesloten op onboard sata)
Samsung DVD speler
Pioneer DVD Brander

Verwijderd

Ik zou als ik jou was beginnen met een andere voeding proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb vandaag eerst eens mijn voeding vervangen, dat was het dus ook al niet... Daarna heb ik een nieuw ramblokje gehaald en nogsteeds had ik het probleem.

Uiteindelijk heb ik de pc naar de computerland gebracht (daar heb ik de meeste onderdelen gehaald) en daar deed CoD het vreemdgenoeg WEL!!!
Wel liep hun memtest vast dus ze houden de pc nog even om em uitvoerig te kunnen testen.

Wat ik ook nog dien te melden is dat iedereen die zijn pc in mijn huis neerzet (inclusief ik) opeens een initial laadtijd van CoD heeft van 40 seconden.
Ik heb dit ds ook maar als ik bijvoorbeeld ergens ga lannen dan is mijn laadtijd opeens nog maar 5 secs :s

Waaraan zou het kunnen liggen dat mijn pc in mijn eigen huis rare dingen doet en op andere plekken niet? Heb ik sons een soort wierde aura om mijn huis hangen?

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hmm, misschien een virusje?
Ik zou het zo ook ff nie weten.... Bij mij draaid CoD wel super (zie spekkies)

Professioneel Heftruck Syndroom