What are clouds made of? Linux servers mostly!
hier doen ze het gewoon 
ik heb geen software geinstalleerd van logitech
ik heb geen software geinstalleerd van logitech
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
ik had het probleem ook, zie onder voor de oplossing :
In Setpoint heeft Logitech de functie Toetsaanslag geïmplementeerd. Wanneer u 'Toetsaanslag' voor een muisknop selecteert, kunt u er een willekeurige opdracht aan toewijzen. U kunt functies zoals de internetopdrachten Vorige en Volgende toewijzen voor niet-ondersteunde browsers door de opdrachten 'Alt+linkerpijltjestoets' en 'Alt+rechterpijltjestoets' te gebruiken.
In Setpoint heeft Logitech de functie Toetsaanslag geïmplementeerd. Wanneer u 'Toetsaanslag' voor een muisknop selecteert, kunt u er een willekeurige opdracht aan toewijzen. U kunt functies zoals de internetopdrachten Vorige en Volgende toewijzen voor niet-ondersteunde browsers door de opdrachten 'Alt+linkerpijltjestoets' en 'Alt+rechterpijltjestoets' te gebruiken.
Thx mate!! Werkt nu. Tsja.. die setpoint software is niet echt alles, maar zonder functioneert m'n gsm weer niet lekker met dat bluetooth verhaal. Zo is het surfen iig weer wat beter
What are clouds made of? Linux servers mostly!
Ik had hetzelfde probleem met dezelfde muis dus heb ik die oplossing van epo toegepast alleen krijg ik nu in beeld een irritante melding van die opdracht dus als ik terug ga met mijn muis zie ik in beeld in het groen Alt+Left of Alt+Right. Het is mij niet gelukt om dit uit te zetten. Weet iemand hier een oplossing hiervoor? Alvast bedankt.
Dat lijkt me een standaard instelling van je Logitech software? Iets beter zoeken lijkt me dus
Er zal ongetwijfeld ergens een melding staan over het weergeven van je acties op het scherm.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Helaas niks gevonden. Ik heb die tekst kunnen veranderen in alleen een puntje dus als ik nu terug of naar voren ga zie ik alleen een klein groen puntje voor een paar seconde. Was de beste oplossing.
Pagina: 1