Toon posts:

pinnacle pctv rave

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste medetweakers

Ik heb op me werk een oude pc tv rave kaartje gevonden, ik heb deze dus in me pc gestopt, de pc vind wel het nieuwe hardware maar ik heb de benodigde software er niet bij, nou ben ik op de site van pinnacle systems gaan kijken maar daar kan ik niet de drivers en software er van vinden ik zoek dus de software pc tv studio en de drivers, nou is mijn vraag heeft 1 van jullie mede tweakers hier de drivers en software van waar ik misschien een copietje van kan krijgen of als 1 van jullie weet er een site is waar ik de software en drivers van kan downloaden zouden jullie me hier erg bij hebben geholpen

P.S sorry als ik dit misschien in een verkeerde topic of zo heb gezet, ik zit namelijk niet zo veel op tweakers.net alleen als ik er niet meer kan uitkomen

al vast bedankt voor de reacties

Aqua mumu ;)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 18:59

Rashann

Zoek de hond...

meuktracker: Pinnacle PCTV 5.50

(Drivers & Software in 1 file, voor opnemen als MPEG moet je ff een VisionID.dll erbij zoeken van een Pro kaartje (heeft ook ooit op Tweakers gestaan, weet niet of het nog aanwezig is daar))

[ Voor 71% gewijzigd door Rashann op 10-07-2004 17:46 ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Google: PCTv Rave driver
Pinnaclesys: PCTV Rave drivers
ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/
http://homepage.ntlworld.com/alan.smith25/pctv.htm
problemen met pctv rave resoluties&driver
meuktracker: Pinnacle PCTV 5.50

En anders even mailen/bellen naar Pinnacle voor een CD'tje.

Een volgende keer zou het bijv. ook handiger zijn om een duidelijker titel te verzinnen en daarbij gelijk ook de Windows versie te vermelden.

Kortom, maak gebruik van de naslagwerken (search, Google, fabrikant etc) alvorens een topic te openen. GoT is niet bedoeld als een uitwisselforum voor software/cd's. Zie ook de forumFaq

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 18:15 ]

Dit topic is gesloten.