Mous XP
Kijk eens naar wat reviews op tweakers, tom's, anandtech en kijk wat je wilt besteden aan een nieuwe videokaart, maak aan de hand daarvan een keuze
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Wat voor een moederbord en wat is je budget
Atari 4 ff'r 😊
En niet onbelangrijk, wat wil je er mee gaan doen?
Ik zou voor mijn gebruik op deze bak die TI4200 eruit gooien en er een parhelia invrotten, maarja, als je een diehard gamer bent kun je weer beter geen parhelia nemen
Ik zou voor mijn gebruik op deze bak die TI4200 eruit gooien en er een parhelia invrotten, maarja, als je een diehard gamer bent kun je weer beter geen parhelia nemen
Ik zou dan gaan voor de 9800 pro (en evt leuke bios update -> XTVerwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:44:
200 euro:
9800 pro
5900xt
400 > euro
x800 xt
6800gt of ultra
Maar dat is mijn mening
Atari 4 ff'r 😊
Als die 'AMD3000' uit je startpost een AthlonXP is: 9800 Pro
Als die 'AMD3000' uit je startpost een Athlon64 is: X800 (Pro/XT)
Of een vergelijkbare nVidia kaart natuurlijk
Als die 'AMD3000' uit je startpost een Athlon64 is: X800 (Pro/XT)
Of een vergelijkbare nVidia kaart natuurlijk
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
vga review @ tom's hardware
Hier zou ik even kijken.
Hier zou ik even kijken.
Ik zou die Ti4200 nu nog niet wegdoen, in de zomer ga je toch geen geld uitgeven aan hardware:S zonde man, je zit er immers nooit achter.
Ik zou nog ff wachten en begin van de herfst iets nieuws kopen, kunnen de prijzen nog wat zakken en heb je ook het idee niet dat je een miskoop hebt gedaan.
Maar waar je voor kunt gaan is een 9800Pro-->naar XT clocken
X800 Pro kopen en dan redelijk veel geld uitgeven voor prestaties die misschien over een jaar op zijn vroegst nodig zijn. Het is ff kijken naar je budget.
Ik zou nog ff wachten en begin van de herfst iets nieuws kopen, kunnen de prijzen nog wat zakken en heb je ook het idee niet dat je een miskoop hebt gedaan.
Maar waar je voor kunt gaan is een 9800Pro-->naar XT clocken
X800 Pro kopen en dan redelijk veel geld uitgeven voor prestaties die misschien over een jaar op zijn vroegst nodig zijn. Het is ff kijken naar je budget.
Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, in de zomer zit ik mogelijk meer achter mijn pc dan in de winterSteffy schreef op 10 juli 2004 @ 17:53:
Ik zou die Ti4200 nu nog niet wegdoen, in de zomer ga je toch geen geld uitgeven aan hardware:S zonde man, je zit er immers nooit achter.
en je kunt altijd wel wachten tot iets goedkoper wordt, maar als ik dat zou doen zou ik nog steeds op mijn 2mb s3 te werken
Dit is wel interresant om te volgen 
Ik wil ook van mn Geforce 4TI 4200 met 64 MB af, en een wat nieuwere kaart nemen...Als je niet teveel wil uitgeven zou ik idd ook voor de ATI 9800Pro gaan
Ik wil ook van mn Geforce 4TI 4200 met 64 MB af, en een wat nieuwere kaart nemen...Als je niet teveel wil uitgeven zou ik idd ook voor de ATI 9800Pro gaan
Verwijderd
Als je budget 100 of minder is zou ik niet upgraden, als je budget rond de 200 euro ligt zou ik voor een Ati 9800 Pro gaan, niet de XT aangezien die op t moment nog een stuk duurder is dan de Pro en helemaal niet zo veel sneller is.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:58:
wat is je budget?
Als je budget boven de 300 euro ligt zou ik nog heel even wachten totdat de Ati X800Pro en de XT of de Nvidia 6800 Ultra enigsinds in prijs zijn gezakt en dan een van deze kaarten kopen.
Succes
Ik zou bijna zeggen "Welkom op GoT
", maar zo te zien wandel je hier al lang zat rond om te weten dat "welk $product moet ik nemen
" topics niet gewenst zijn 
Van een Tweaker valt te verwachten dat hij op basis van reviews, andermans topics en een gezonde dosis eigen verstand op basis van de eigen wensen en budget iets uit kan zoeken.
Van een Tweaker valt te verwachten dat hij op basis van reviews, andermans topics en een gezonde dosis eigen verstand op basis van de eigen wensen en budget iets uit kan zoeken.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()