Toon posts:

[ME] Alle niet-Windows iconen vervangen door 1 icoon? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug liep mn pc vast terwijl ik Outlook Express, MSN Messenger, een paar IE vensters en een mp3-programma had draaien. Toen ik op een Messenger scherm klikte op de taakbalk, werd het scherm zwart, en stonden er verticale groene strepen van een paar cm lang bovenin mn beeldscherm. Nadat ik gereset had, zag ik eerst alle normale iconen op mn desktop staan, maar toen werden daar ineens het icoon van Creative Recorder overheen gezet. Op http://gitarist.uwnet.nl/desktop.PNG staat een plaatje van mijn desktop, het Recorder icoon staat OVER de normale iconen.
Nu is mijn vraag: heeft iemand dit eerder gehad, en hoe kan ik er vanaf komen? De iconen zelf verslepen helpt niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm. dat ziet er wel raar uit idd. Heb je je iconcache al eens leeggegooid? (kan met TweakUI). En als je via de eigenschappen kijkt; welk icoon staat er dan bij?

[ME] Iconen over iconen op desktop na crash (best grappig!) > [ME] Alle niet-Windows iconen vervangen door 1 icoon? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bij de eigenschappen staat het goede icoon. Bedankt voor de tweak UI tip, zal ik ff gan proberen.

Verwijderd

Topicstarter
T werkt, thanx!