Toon posts:

Logitech USB Headset 30 draad kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een logitech usb headset 30 maar daar zat een knik het het draad waardoor hij niet goed meer functioneerde.
Nu dacht ik als ik nou eens de isolatie van het draad eraf haal (zie je 3 draadjes )
en dan de knik er tussen uit knip en dan even later dat weer aanelkaar Soldeer of met een kroonsteentje aanelkaar fix, dat het dan wel weer zou werken.
Maar nu knipte ik dat door en zag ik dat er allemaal soord kleine touwtjes (met gewoon soord koperen draadjes er omheen zat.
en kreeg ik het niet meer aanelkaar gesoldeerd. Door die kleine "soord touwtjes"

Weten jullie mischien een manier om dat weer aanelkaar te krijgen?

Edit

Ik had het wel een klein beetje aanelkaar kunnen krijgen met solderen. of kroonsteentje. maar dan nog werkte het niet. :'(

Alvast bedankt!

(btw weet niet of dit in de goede topic staat maar kon niets anders bedenken.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 15:39 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Die touwtjes zitten er gewoon in voor de stevigheid van de kabel. Verder snap ik volledig niet wat er moeilijk is om een paar draadjes te solderen. Maar ja, iig kan je je garantie nu vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke.. ja heb het gesoldeerd maar werkte nog steeds niet :/
idd beetje dom van me om het zo te verneuken.
het kutte ook nog is dat die koperen draadjes allemaal loslaten van die touwtjes en zo wordt het nog moeilijker

zal het nog eens proberen maar heb er weinig vertrouwen in O-)

of ff de draadjes doormeten of ze geleiden...

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 12:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

als je ze ff fatsoenlijk soldeert.. dus niet met 20 kilo tin aan de soldeerpunten.. dan moet ie het gewoon doen.. anders zit er ergens een knik in de kabel

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
cool naar 2 uur kutten is het gelukt!
thnx voor hulp!!

zaten 2 breuken en die ene had ik gefixt maar die andere was er nog!
lol yeah ben blij