20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Wel handig als je hier je specs van je PC ff post...ik kan wel "Waar?" zeggen maar ben geen waarzegger
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat zijn je systeem specs? OS? Welke versie van shareaze heb je?
Meer info is wel handig.
Meer info is wel handig.
Anti P2P software op je pc ge-installeerd?
Ja Ja, er is tegenwoordig software om P2P programma's te blokkeren!
Ja Ja, er is tegenwoordig software om P2P programma's te blokkeren!
There is no place like ::1
ik heb dat ie vastloopt als ie geen download ruimte meer heeft....maar dan krijg ik wel zo'n mooie windows error te zien van shareaza....
dus misschien is je schijf vol?
dus misschien is je schijf vol?
PIII 800@804 Mhz
Sja, dit is zo wel heel erg gokwerk, je uitleg is veel te kort om te kunnen bepalen wat er aan de hand is. Zie ook bovenstaande vragen en tips. En check de GoT-search (en natuurlijk de rest van het web) even, meer dan die tip kan ik met de huidige info niet geven. Daarom sluit ik dit topic ook.
Lees FAQ Forumgedrag en SA Policy onder het kopje beleid even door en open dan eventueel een nieuw topic met meer info (over de situatie maar ook over wat je al hebt geprobeerd), dan kunnen we misschien helpen.
Lees FAQ Forumgedrag en SA Policy onder het kopje beleid even door en open dan eventueel een nieuw topic met meer info (over de situatie maar ook over wat je al hebt geprobeerd), dan kunnen we misschien helpen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()