Ik heb een Asus K8V Deluxe en een AMD Athelon 64 3200+ en ik krijg de CnQ functie niet aan de praat. Ik heb de laatste Bios erop gezet (1007), ik heb CnQ, Q-fan en en ACPI 2.0 geactiveerd in de bios, ik heb de laatste AMD drivers geinstalleerd, ik heb de CnQ utility van Asus geinstalleerd en ik heb power management op "Minimal Power Management" gezet. Maar de clockspeed blijft gewoon altijd op 2000 mhz. Het enige effect dat ik heb is dat de fan langzamer gaat draaien als de CPU wat koeler is, dus Q-fan werkt. Maar de CPU zelf draait gewoon altijd op volle snelheid.
Ik draai een dual boot met Windows XP Professional en Windows XP 64-bit Edition en onder geen van de beide operating systems doet CnQ het. Ik heb wat rondgezocht op het internet en het blijkt dat op XP 64 CnQ zonder extra drivers of utilities zou moeten draaien. XP 64 is vers geinstalleerd dus aangezien hij het nog steeds niet doet verwacht ik dat het probleem in de bios zit.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Zou het kunnen helpen om een oudere versie van de Bios er op te zetten, en als dat het geval is, welke versie moet ik dan hebben?
Ik draai een dual boot met Windows XP Professional en Windows XP 64-bit Edition en onder geen van de beide operating systems doet CnQ het. Ik heb wat rondgezocht op het internet en het blijkt dat op XP 64 CnQ zonder extra drivers of utilities zou moeten draaien. XP 64 is vers geinstalleerd dus aangezien hij het nog steeds niet doet verwacht ik dat het probleem in de bios zit.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Zou het kunnen helpen om een oudere versie van de Bios er op te zetten, en als dat het geval is, welke versie moet ik dan hebben?