Ik heb een website gemaakt in php, met een CSS.
Nu is het zo, dat het geheel 750px breed wordt, en gecentreerd op de pagina komt. Eerst lukte dat niet helemaal, dus heb ik via google de manier gevonden waarop het zou moeten werken. Ik heb verder geprobeerd op allerlei zoektermen te zoeken, maar steeds komt dezelfde code eruit. En die code werkt (blijkbaar) niet.
Body CSS
Nu is het zo, dat het geheel 750px breed wordt, en gecentreerd op de pagina komt. Eerst lukte dat niet helemaal, dus heb ik via google de manier gevonden waarop het zou moeten werken. Ik heb verder geprobeerd op allerlei zoektermen te zoeken, maar steeds komt dezelfde code eruit. En die code werkt (blijkbaar) niet.
Body CSS
Dit zou toch moeten werken? Waarom centreerd mijn pagina niet dan? Dit is mijn laatste toevlucht, ik heb al op andere forums gepost maar iedereen beweerd dat het zo goed is? Maar toch werkt het niet. Staat de plaats van de code verkeer? Moet de align functie ergens anders in de CSS staan? Ik ben nu echt ten einde raad.body { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, Trebuchet MS, Sans-Serif, Georgia, Courier, Times New Roman, Serif;font-size: 11px;margin: 0px;padding: 0px;text-align: center; width:750px; align: center; color: #000;background-color: #FFF; }