Hallo,
Op mijn nieuwe pc wil mijn Asus ADSL modem echt niet meer naar behoren werken. Op mijn vorige pc heb ik er geen problemen mee gehad (ook Win XP).
Het probleem...
Ik installeer mijn Asus modem, krijg een verbinding, kan op internet.
Ik start mijn pc opnieuw op, en de ADSL verbinding is verdwenen! De drivers van de modem zijn er nog, maar er is geen ADSL verbinding meer. De pictogrammen zijn verdwenen op het bureaublad en bij netwerkverbindingen.
De drivers zijn correct geïnstalleerd, alles volgens het boekje.
Alles verloopt normaal totdat ik de computer herstart.
Nu ben ik met deze zaak al 4uur bezig en ik raak er echt niet meer uit. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien ik zonder internetverbinding niet verder kan.
Alvast bedankt en ik hoop op een snel antwoord.
P.S: configuratie nieuwe computer
ASUS P4P800 E-Deluxe moederbord
P4 2.8GHz cpu
80Gb SATA Maxtor harde schijf
1024MB DDR400 geheugen
ATI 9800PRO videokaart
Probleem staat ook bij Software Algemeen, weet niet waar ik het heen moet zetten en het is wel redelijk dringend... mss is het ook een hardwareprobleem dus.
Thnx!
Op mijn nieuwe pc wil mijn Asus ADSL modem echt niet meer naar behoren werken. Op mijn vorige pc heb ik er geen problemen mee gehad (ook Win XP).
Het probleem...
Ik installeer mijn Asus modem, krijg een verbinding, kan op internet.
Ik start mijn pc opnieuw op, en de ADSL verbinding is verdwenen! De drivers van de modem zijn er nog, maar er is geen ADSL verbinding meer. De pictogrammen zijn verdwenen op het bureaublad en bij netwerkverbindingen.
De drivers zijn correct geïnstalleerd, alles volgens het boekje.
Alles verloopt normaal totdat ik de computer herstart.
Nu ben ik met deze zaak al 4uur bezig en ik raak er echt niet meer uit. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien ik zonder internetverbinding niet verder kan.
Alvast bedankt en ik hoop op een snel antwoord.
P.S: configuratie nieuwe computer
ASUS P4P800 E-Deluxe moederbord
P4 2.8GHz cpu
80Gb SATA Maxtor harde schijf
1024MB DDR400 geheugen
ATI 9800PRO videokaart
Probleem staat ook bij Software Algemeen, weet niet waar ik het heen moet zetten en het is wel redelijk dringend... mss is het ook een hardwareprobleem dus.
Thnx!