Toon posts:

Logitech cordless mouseman wheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje, wanneer ik na een schone installatie van win ME de Logitech mouseman drive software installeer dan gaat mŽn computer iedere keer na het opstarten voor een seconde of 3 naar de floppydrive staan ratelen..

Iemand de oplossing..?

Verwijderd

Haal nieuwe drivers op www.driverguide.com
of kijk of er ergens iets in je opstarten word geladen.
Of sloop je foppydrive uit je computer >:)

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik zelf ook al zo'n jaartje de Logitech Mouseman Cordless Wheel, en ben er erg tevreden over. Tot nu toe had ik hem altijd onder W98 draaien.

Zojuist heb ik hem onder W2K geinstalleerd, maar met de software die je vanaf www.logitech.com kunt downloaden (929b100en.exe) kun je niet de knop aan de zijkant van de muis instellen.

Weet iemand waar er een programma te downloaden is die onder W2K draait waarmee dat wel kan?

(De bijgeleverde software draait dus niet onder W2K)

Verwijderd

Ja, de ingebakken driver in WinXP! Dies vet goed! Kan ik zelfs de 4e button in GAMES gebruiken! Dus mijn cordless optical heeft nu dus 6 buttons. Links, Midden, Rechts, Onder, Wiel omhoog en Wiel omlaag! Echt stoer! Werkt in BIJNA ALLE spellen!

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Op zondag 02 september 2001 20:30 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Ja, de ingebakken driver in WinXP! Dies vet goed! Kan ik zelfs de 4e button in GAMES gebruiken! Dus mijn cordless optical heeft nu dus 6 buttons. Links, Midden, Rechts, Onder, Wiel omhoog en Wiel omlaag! Echt stoer! Werkt in BIJNA ALLE spellen!
Hehehe...
Dat kon je met Mouseware 9 ook al hoor.
Enige wat je moest installeren is een kleine reg patch die logitech zelf ook op zijn FTP heeft staan.

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 20:25 schreef araphor het volgende:
Ik gebruik zelf ook al zo'n jaartje de Logitech Mouseman Cordless Wheel, en ben er erg tevreden over. Tot nu toe had ik hem altijd onder W98 draaien.

Zojuist heb ik hem onder W2K geinstalleerd, maar met de software die je vanaf www.logitech.com kunt downloaden (929b100en.exe) kun je niet de knop aan de zijkant van de muis instellen.

Weet iemand waar er een programma te downloaden is die onder W2K draait waarmee dat wel kan?

(De bijgeleverde software draait dus niet onder W2K)
Dat heb ik dus ook, errug irri man, nu moet ik de scroll indrukken voor een pagina terug :(
Pagina: 1