Toon posts:

9700-bij opstart maar 8 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
raar maar waar ik krijg bij het opstarten van mijn pc maar 8 mb van de 128 van mijn club3d video kaart -9700 [niet altijd maar de laatste tijd wat vaker]
dus de ene keer wel weer gewoon 128 mb de andere keer weer 8 mb na het opstarten-
heb al overal gezocht maar kan geen duidelijke conclusie vinden.

alvast dedankt

asus-p4pe
intel-2800
club3d-9700
intern-geheugen-1024mb

Verwijderd

Wat meer info graag! Waar dan bij het opstarten :? in het BIOS of al in Windows.
En welke drivers gebruik je dan? En wat heb je zelf al geprobeerd?

Hier kunnen we helaas niet veel mee. En nog iets, wát voor Intel 2800 :?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Inderdaad. Iets meer info graag. En belemmert dit inderdaad de spelperformance of is het alleen een verkeerde melding?

Oh ja! Welkom op GoT! :)

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Staat je AGP aperture size wel goed?
Heb je toevallig je secondary device in gebruik/gebruikt/per ongeluk aangezet (bij mij is secondary screen maar 1mb)
Er zijn zoveel mogelijkheden voor dit probleem, dus wat meer info zou wel zo fijn zijn.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry
soms als de computer = opgestart krijg ik maar 8 mb geheugen
en een andere keer weer 128 als ik 8 mb heb kan ik geen spel meer spelen
hij zegt dan teweinig geheugen

ik heb een asus mobo p4pe
club3d ati 9700 met de laatste drivers
AGP aperture size stond op 128 nu naar 256 maar maakt niet uit bij beide het probleem.

intel pentium 4 2800 mhz

dus het is in windows

ik heb mijn pc opnieuw ge-format daarna alle nieuwste drivers voor al mijn hardware maar nog steeds het zelfde probleem de ene keer wel 128 andere keer weer 8 mb [ als ik eenmaal 128 mb heb dan blijft het ook 128 mb]
dus wordt alleen met opstarten bepaald.

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Heb je ook de moederborddrivers geinstalleerd ( en dan vooral de AGP drivers. Dit zou anders misschien voor problemen kunnen zorgen)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Verwijderd

Misschien is je kaart dewegkwijt ;) :+

Probeer ff de nieuwste catalyst 4.7 te installeren en kijken wat er dan gebeurt.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ik denk niet dat je het moet zoeken in de driver hoek hoor. als hij bij de boot al 8 mb aangeeft kan je drivers installeren tot je een ons weegt.
Volgens mij is de kaart gewoon 'kapot' of het kan hoogstens een bios instelling zijn

Verwijderd

Als hij het in de kaart z`n bios al zegt dan heeft andere drivers weinig zin... aangezien deze alleen door windows geladen worden..

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 18:17
Klinkt stom, maar je kan kijken of ie wel goed in je AGP poort geplugged zit.
Ik heb geloof ik wel eens een keer een soortgelijk geval gehad waarbij dat het probleem was. Naja, just my 2 cents

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van alle hardware de laatste drivers dus ook van ati maar dat maakt niks uit heb ook opnieuw geformat en nog steeds het probleem
misschien mijn voeding???????? ik weet het niet

dat ga ik even doen om dan alles even goed aan te drukken

anders denk ik dat ik gewoon pech hebt met mijn kaart

in ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de reactie's

thnx all
Pagina: 1