Nieuwe SonyEricsson Toestellen
Guys het is weer zover!
SE zal ons volgende week verblijden met nieuwe modellen...
Luis van Clubsonyericsson had er vorig week al melding over gemaakt over een bijeenkomst van SE die op de 15 Juli op meerdere plaatsen ter wereld plaats zal vinden...
Maar ondertussen heeft Luis zelf al een uitnodiging gehad voor de bijeenkomst en het volgende zal aan bod komen:
-Resultaten 2e kwartaal
-Perspectief op de rest van het jaar.
-Presentatie nieuwe modellen!!
BRON
Hier het orginele bericht van de site: ClubSonyEricsson
Op het forum van ClubSE wat er al flink gespeculeerd wat de nieuwe modellen zouden kunnen zijn.
Hieronder de speculaties op een rijtje(de dik gedrukte hebben de meeste kans om gepresenteerd te worden):
-T650
-F700/K900 Zal waarschijnlijk pas september worden dat deze gepresenteerd wordt.
-P910(Layla)
-Z700/800/1020(Viola - 3G)
-T110
-S710(amerikaanse versie)
-Z500i(europese versie)
Naar alle waarschijnlijkheid zal dus uit dit rijtje de P910 zsowiezo worden gepresenteerd. Maar over andere modellen kunnen we nog niet echt iets concreets zeggen.
Hier wat fotos van wat heel waarschijnlijk de "P910" zal gaan worden:

Als je het mij vraagt is het Photoshop, maar dan is het wel verdomd mooi geshopt dat moet ik er wel bij zeggen! Ben inmiddels van gedachte veranderd en denk dat het officiele fotos zijn.
Hij ziet er wel strakker uit dan de P900
. Alleen ik vind de knopjes minder mooi als bij de P900.
Maar ik hoop niet dat SE zoiets zal gaan presenteren, want dan is het ons blij maken met een dooie mus... Want de P910 zal waarschijnlijk maar een paar kleine veranderingetjes hebben... en WAAROM staat er Memory stick Duo op het geheugen slot!!! En waarom geen PRO, als het echt geen Pro wordt dit keer... Dan zouden ze naar mijn inzicht een grote fout maken....
Wat me nu inneens binnenvalt: Vorig jaar heeft SE toch aangekondigd een Budget versie te introduceren dit jaar van de P800/P900 smartphones (P200) Misschien zou dit wel 1 van de nieuwe phones kunnen zijn die gepresenteerd worden.
Concurrentie
Ik zelf hoop gewoon op een vervanger van de P900 en dan niet die Layla/P910, met weer wat kleine verbeteringetjes, nee daar zit ik nu echt niet op te wachten. Ik (en volgens mij, met mij wel meer) wil: WiFI, MsDUOPro, 262K,Symbian 8.0, Megapix cam, BT 1.2 etc..
Want de concurrentie zit ook niet stil: Motorola Mpx(300), Nokia 9500, BenQ P30, Arima ASP805
Dus moet SE nu wel weer met iets moois op de proppen komen zodat ze weer een stuk voor liggen op de rest...
No More Spypicz?!
Nog een laatste punt waarover ik het met jullie wil hebben: Spypicz
Het is in het (recente)verleden altijd zo geweest, dat voordat de nieuwe modellen officieel werden gepresenteerd we altijd wel wat inside specz/rumours hadden en hier en daar wat Spypicz... Zoals bij de: T610, T630, P900, K700, S700.
Maar nu: NIETS!!
SE heeft volgens mij het lek goed gedicht...
UPDATE 12-07-04:
De eerste spypicz komen binnen...

(c) Esato
Nog maar 3 dagen te gaan
Guys het is weer zover!
SE zal ons volgende week verblijden met nieuwe modellen...
Luis van Clubsonyericsson had er vorig week al melding over gemaakt over een bijeenkomst van SE die op de 15 Juli op meerdere plaatsen ter wereld plaats zal vinden...
Maar ondertussen heeft Luis zelf al een uitnodiging gehad voor de bijeenkomst en het volgende zal aan bod komen:
-Resultaten 2e kwartaal
-Perspectief op de rest van het jaar.
-Presentatie nieuwe modellen!!
BRON
Hier het orginele bericht van de site: ClubSonyEricsson
Mogelijke ModellenPresentation of new phone's in July
30 Jun A press representative of Sony Ericsson Spain has confirmed that a presentation of new models is being prepared for July. Some friends from Taiwan have been told by SE Taiwan that the exact date will be the 15th of July(*). It will be a similar event to the one of the 9th of March when they unveiled the S700 and the K700 and therefore will be held in many different cities worldwide. It looks very odd to me that they unveil any important new model in that month, when half the world is on holidays. However, the size of the event seems unproportionate for just presenting the K500, so it must be more models or at least one. more. For the moment we can just talk about weak rumours since this time Sony Ericsson has made a really good job to prevent the leak of information or photos. Maybe it's what-everyone-calls-F700 (a K700-sized stylish phone with all the features of S700, which by no way will be called F700; perhaps K900) and/or the Layla/P910 (a small upgrade of the P900 with qwerty keyboard) and/or a totally new smartphone (which, presented now or in the future, should use the UIQ 3 interface for touchscreens and non-touchscreens). Sure all this sounds amazing, so let's just hope it's not finally only about the K500
(*) UPDATED: Sony Ericsson just invited me to the event, and will be finally on the 15th of July. Results of the second quarter, perspectives for the rest of the year and presentation of new products will be the stars of the show.
Op het forum van ClubSE wat er al flink gespeculeerd wat de nieuwe modellen zouden kunnen zijn.
Hieronder de speculaties op een rijtje(de dik gedrukte hebben de meeste kans om gepresenteerd te worden):
-T650
-F700/K900 Zal waarschijnlijk pas september worden dat deze gepresenteerd wordt.
-P910(Layla)
-Z700/800/1020(Viola - 3G)
-T110
-S710(amerikaanse versie)
-Z500i(europese versie)
Naar alle waarschijnlijkheid zal dus uit dit rijtje de P910 zsowiezo worden gepresenteerd. Maar over andere modellen kunnen we nog niet echt iets concreets zeggen.
Hier wat fotos van wat heel waarschijnlijk de "P910" zal gaan worden:

Als je het mij vraagt is het Photoshop, maar dan is het wel verdomd mooi geshopt dat moet ik er wel bij zeggen! Ben inmiddels van gedachte veranderd en denk dat het officiele fotos zijn.
Hij ziet er wel strakker uit dan de P900
Maar ik hoop niet dat SE zoiets zal gaan presenteren, want dan is het ons blij maken met een dooie mus... Want de P910 zal waarschijnlijk maar een paar kleine veranderingetjes hebben... en WAAROM staat er Memory stick Duo op het geheugen slot!!! En waarom geen PRO, als het echt geen Pro wordt dit keer... Dan zouden ze naar mijn inzicht een grote fout maken....

Wat me nu inneens binnenvalt: Vorig jaar heeft SE toch aangekondigd een Budget versie te introduceren dit jaar van de P800/P900 smartphones (P200) Misschien zou dit wel 1 van de nieuwe phones kunnen zijn die gepresenteerd worden.
Concurrentie
Ik zelf hoop gewoon op een vervanger van de P900 en dan niet die Layla/P910, met weer wat kleine verbeteringetjes, nee daar zit ik nu echt niet op te wachten. Ik (en volgens mij, met mij wel meer) wil: WiFI, MsDUOPro, 262K,Symbian 8.0, Megapix cam, BT 1.2 etc..
Want de concurrentie zit ook niet stil: Motorola Mpx(300), Nokia 9500, BenQ P30, Arima ASP805
Dus moet SE nu wel weer met iets moois op de proppen komen zodat ze weer een stuk voor liggen op de rest...
No More Spypicz?!
Nog een laatste punt waarover ik het met jullie wil hebben: Spypicz
Het is in het (recente)verleden altijd zo geweest, dat voordat de nieuwe modellen officieel werden gepresenteerd we altijd wel wat inside specz/rumours hadden en hier en daar wat Spypicz... Zoals bij de: T610, T630, P900, K700, S700.
Maar nu: NIETS!!
SE heeft volgens mij het lek goed gedicht...
UPDATE 12-07-04:
De eerste spypicz komen binnen...

(c) Esato
Nog maar 3 dagen te gaan
[ Voor 39% gewijzigd door Sur_G op 14-07-2004 11:45 ]