Toon posts:

Schietspellen Met Multiplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht met video-out, waardoor ik mijn Pc-spellen op mijn TV kan zien >:) Tevens heb ik draadloze gamepads gekocht, dus in feite heb ik een soort playstation of xbox :7

Nu is dat allemaal leuk en aardig, maar ik zocht eigenlijk goede games, zodat we met een man of 4 gezellen kennen gamen O-) Alleen het probleem is dus dat ik zoveel jaar geen snelle computer heb gespeeld en geen goede spellen heb, want kon deze nooit spelen :(

Heb dus een achterstand van 3 jaar games ofzo :+ Echt erg!

Maar wel eens op de x-box en playstation gespeeld en dit waren dus het soort spellen wat leuk is om met zen 4-en ofzo te spelen. Minimaal met zijn tweeen, want aan internet hebben we nix, want we zitten dan op dezelfde kamer :*)

Nou vroeg ik me af wat een echt gaaf 'schiet-elkaar-maar-aan-flarde-game' is :? Of een soort van Mario Kart. Dat zijn snelle spelletjes waar de ander niet lang hoeft te wachten, maar meteen als hij dood is er weer is 8) Dat je gewoon de hele tijd pret hebt en niet dat 1 iemand al 3 rondes voor ligt 8)7 .

Weet iemand of er deze spellen ook zijn voor de PC :?

Wat ook een optie is, is om emulators te gebruiken, maar kon in de FAQ nergens vinden dat dit verboden is, maar zal het hier dus zachtjes vragen of dat mag :z

Maar weten jullie spelen :? die ik dus zoek in dit genre, want dan ga ik die van de week even bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen die je met meerdere spelers op de PC kan spelen, en console eigenlijk ook, zijn een beetje aan het uitsterven door de online games..

Als ik jou was zou ik gewoon een SNES van 35 euro kopen met Mario Kart, want 4 toetsenborden op je pc aansluiten wil niet, en een toetsenbord met zn 4en delen is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:51

BaRF

bijna kerst

beetje offtopic, maar je hóeft toch niet per sé alle smilies in je post te gebruiken? >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

www.klov.com

daar kan je kijken welke arcade games leuk zijn, de rest kan google je mee helpen :P

voor de rest PC only games, alleen oudere games supporten dat soort gein, of je moet sportspellen gaan spelen

maar idd zoals gezecht, kan je dan beter voor een prikkie een SNES of genesis halen

of een X-box natuurlijk, daar kan je ook alles op spelen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 19:47

Flapmo

and back is gigi!

Koop nog maar 3 pc's en leg een lan aan :+. Zonder gein, die spellen met splitscreen zijn echt uitgestorven (3 jaar geleden al bijna). Heb je geen inet? Kunnen je vrienden niet gewoon lekker thuis via inet spelen?

Wat nu nog splitscreen heeft zijn die console rips vaak. Dus idd mario-kart achtige spellen voor pc (kent iemand wacky wheels nog? :+).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Colin Mcrae rally serie kun je met zijn vieren spelen in ieder geval al 4 games 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of grand prix 3. Met de 'hot seat' optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
een emulator gebruiken voor bij.v snes en n64 roms :P
*roms kun je wel zoeke op google.nl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-10 10:43
Pak een linux bak, koop 4 usb toetsenborden, klooi met je xserver, maak 5 clients, draai op 1 n server, en uh regel 2 keer n pci kaart met dualmonitor output, host n internet / lan spel en connect op je localhost 8)7

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serious sam 2 kun je met zijn tweeën doen op een beeldscherm. De oude Bomberman is ook maximaal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
atomic bomberman !!!
16 players ;)

[ Voor 13% gewijzigd door k5052 op 10-07-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
pak gewoon games die je met z'n 2en op splitscreen kunt doen..bijv. Collin Mcrae......maar dat is al gezegd zie ik nu ;) :+ ..vaak zijn dit nog redelijk nieuwe games...of download gewoon emulators..maar dat is ook al wel gezegd... :Y)..ik had tijdje geleden zown emulator voor GBA SP...had ik wat games bij....zoek dat gewoon ff bij google...

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Serious Sam 1st & 2nd encounter kan je dacht ik met zn vieren tegelijk spelen.
iig met zn tweeen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Bomberman rulesz. :+

[ Voor 79% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-07-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier tv-out en kan dus in feite wel dual screen maken, toch :?

En heb een AthlonXP 2800+ dus daar zouden de X-BOX roms wel op kunne he :) of ligt dat aan meer factors.

En overigens wil ik het niet via toetsenbord spelen, want ik heb draadloze gamepads besteld, dus gewoon controllers.

Minimaal is 2 spelers, voor mijn kleine broertje en ik. Dat we gewoon flink kunnen knallen net zoals Unreal vroeger. Lekker snel, en als je door bent er terug in. Of een spel dat je met 2 mensen in 1 team zit. Leger of zoiets dergelijks.

Iemand een idee, dan houden we het bij 2 spelers, want daar zullen er toch wel spellen van zijn. En vooral schieten, want colin mcrea 4 heb ik al. Drie overigens ook, maar zoek echt een first-peron-schooter, alleen dan met zijn 2en :9

edit:
bekijk net die link, maar zoek eigenlijk wel recente spellen en niet spellen van 10 jaar geleden, want heb eerlijk gezegd niet voor nix zo'n (snelle) pc gekocht :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:03:
Ik heb hier tv-out en kan dus in feite wel dual screen maken, toch :?

En heb een AthlonXP 2800+ dus daar zouden de X-BOX roms wel op kunne he :) of ligt dat aan meer factors.

En overigens wil ik het niet via toetsenbord spelen, want ik heb draadloze gamepads besteld, dus gewoon controllers.

Minimaal is 2 spelers, voor mijn kleine broertje en ik. Dat we gewoon flink kunnen knallen net zoals Unreal vroeger. Lekker snel, en als je door bent er terug in. Of een spel dat je met 2 mensen in 1 team zit. Leger of zoiets dergelijks.

Iemand een idee, dan houden we het bij 2 spelers, want daar zullen er toch wel spellen van zijn. En vooral schieten, want colin mcrea 4 heb ik al. Drie overigens ook, maar zoek echt een first-peron-schooter, alleen dan met zijn 2en :9

edit:
bekijk net die link, maar zoek eigenlijk wel recente spellen en niet spellen van 10 jaar geleden, want heb eerlijk gezegd niet voor nix zo'n (snelle) pc gekocht :+
Wel een beetje de omgedraaide wereld in jouw topic.

Je hebt eerst alles gekocht om je pc op een console te laten lijken en dan ga je kijken of er spellen voor zijn .

Wat jij wilt daar zijn consoles voor ...een xboxemulator heb je niet dus ook met jou pc kan je maar tot de psx/n64 emuleren alles daarna is onspeelbaar.

IK zou de xbox er gewoon voor houden en voor de rest lekker online gaan spelen of hoogstens splitscreen .

en je wireless controllers kan je nog gebruiken voor retrogaming

edit : Ow was even mashed vergeten die is wel geschikt voor 4 spelers

edit 2 : maar dat is weer geen shooter ik ken echt geen enkele shooter voor de pc die je op 1 pc tegelijk kan spelen en je hebt een pc dus dan ga je niet meer met een gamepad een shooter speler. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar een 2800+ is toch zeker wel beter als een xbox :? want heb vroeger nog wel eens een emulator ervoor gehad en de spellen zijn ook allemaal te dowloaden. Dan zou er als het goed is toch wel een emulator voor zijn. (Geen Warez-request overigens)

Maar zijn er geen multiplayer games, waarbij met echt goed doet knallen! Of tactische spellen zodat je in één team zit :/

edit:
ben 3 jaar uit de game-scene geweest, daarom weinig verstand ervan, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-10 10:43
Tsja dan had je eerst moeten onderzoeken en daarna pas aan moeten schaffen

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:16:
Maar een 2800+ is toch zeker wel beter als een xbox :? want heb vroeger nog wel eens een emulator ervoor gehad en de spellen zijn ook allemaal te dowloaden.
Is me ook een raadsel waarom niemand ff een emulator voor een xbox schrijft.

Ze cracken de (hardware) beveigingen van een xbox, maar ff een "emulator" (tis eik nie eens emulator, gewoon aangepaste enviroment met xbox software erop) lukt ze niet?
Erg vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Unique schreef op 10 juli 2004 @ 18:57:

Ze cracken de (hardware) beveigingen van een xbox, maar ff een "emulator" (tis eik nie eens emulator, gewoon aangepaste enviroment met xbox software erop) lukt ze niet?
Erg vaag allemaal...
Je processor moet heel wat meer doen dan wat de Xbox-CPU normaal doet, hij moet alles namelijk ook emulaten. Daarnaast zijn de Xbox-specs niet te vergelijken met PC-specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet Worms 3D ook is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unique schreef op 10 juli 2004 @ 18:57:
[...]

Erg vaag allemaal...
Nee, dat lukt ze niet zomaar... Xbox is allemaal custum made- en het kraken van al dat gebeuren doe je niet "even". Ga maar es op google kijken, dan zie je waarom het zo lastig is... Hoe dan ook... Wat hier wordt gezegt klopt inderdaad... je kan beter gewoon een console aansluiten... Die dingen zijn ervoor gemaakt- een PC is neit echt voor meerdere players =/ Al was het alleen maar de aansturing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neej heb deze pc niet alleen gekocht voor spellen, zoals ik zei heb ik dit al 3 jaar niet meer gedaan, maar de opties met video-out en controllers is natuurlijk wel leuk om te gebruiken. Lekker op je kamer zuipen :D en gamen met zen allen. Weet je hoe dikke lol !

Alleen race-spellen zat, alleen geen multiplayer schooter. Ofja niet wat ik weet. Ben bezig met XIII, om te kijken of dat wat is. Gewoon flink knallen dat is wat ik zoek en dan tegen elkaar.

Wat oudere spellen mogen ook wel, maar moet wel een beetje goede visuele effecten hebben.

XBOX schiet dan niet op, maar om arcade-blokke-spellen te gaan spelen zie ik ook niet echt zitten.

Worms 3D kan ook, dat ken ik nog wel, maar moet je op elkaar buurt wachten en dat is niet echt wat ik zoek. Zal het nu op multiplayer houden, dus 2 spelers, of daar spellen voor te vinden zijn.

Iemand een idee of suggestie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 19:18:
[...]

Nee, dat lukt ze niet zomaar... Xbox is allemaal custum made- en het kraken van al dat gebeuren doe je niet "even". Ga maar es op google kijken, dan zie je waarom het zo lastig is... Hoe dan ook... Wat hier wordt gezegt klopt inderdaad... je kan beter gewoon een console aansluiten... Die dingen zijn ervoor gemaakt- een PC is neit echt voor meerdere players =/ Al was het alleen maar de aansturing...
De hardware zat goed in elkaar inderdaad. Redelijk moeilijk te kraken, uiteindelijk toch gebeurd.
Softwarematig valt da volgens mij allemaal reuze mee.
De unreal2 alpha leaks waren bijvoordbeeld toendertijd voor de xbox EN pc.
Werkte gewoon goed op de pc, enigste wat er anders aan de xbox versie was, waren paar dlls... (nogal logisch, xbox is 100% PC ) Mjah zal wel :/ boeid me eigenlijk ook geen ruk, console games are fucking dull :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:37

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 19:58:
Neej heb deze pc niet alleen gekocht voor spellen, zoals ik zei heb ik dit al 3 jaar niet meer gedaan, maar de opties met video-out en controllers is natuurlijk wel leuk om te gebruiken. Lekker op je kamer zuipen :D en gamen met zen allen. Weet je hoe dikke lol !

Alleen race-spellen zat, alleen geen multiplayer schooter. Ofja niet wat ik weet. Ben bezig met XIII, om te kijken of dat wat is. Gewoon flink knallen dat is wat ik zoek en dan tegen elkaar.

Wat oudere spellen mogen ook wel, maar moet wel een beetje goede visuele effecten hebben.

XBOX schiet dan niet op, maar om arcade-blokke-spellen te gaan spelen zie ik ook niet echt zitten.

Worms 3D kan ook, dat ken ik nog wel, maar moet je op elkaar buurt wachten en dat is niet echt wat ik zoek. Zal het nu op multiplayer houden, dus 2 spelers, of daar spellen voor te vinden zijn.

Iemand een idee of suggestie :?
Tja het vervelende van wat jij wilt is dat tegenwoordig game developers er van uit gaan dat iedereen via LAN of Internet speelt ipv splitscreen.

Dus de nieuwste games ondersteunen het gewoon eigenlijk niet meer, en in mijn idee is de pc daar ook niet voor gemaakt. Daar heb je dus consoles voor, die ook maar een fractie van de prijs van een pc kosten.

bedoel voor 2 van die spellen die je wilt kopen om te kunnen gamen op je pc, heb je al zeker een gamecube, bijna een xbox (150 eurie) en ik heb geen id hoe duur een PS2 is :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

greatgonzo

schit-te-rend!

kan me nog herinneren

Wacky weels

Ignition (die was vet!!!)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingbliss.com/games/1997/ignition.jpg

micro machines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-10 21:59

DynaMikeY

1976 Kever 1300

zSNES emulator installen & ROMs op internet zoeken.

Aanraders:

- Super Mariokart
- Battletoads
- Rock & Roll Racing
- Mortal Kombat

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unique schreef op 11 juli 2004 @ 04:50:
[...]

De hardware zat goed in elkaar inderdaad. Redelijk moeilijk te kraken, uiteindelijk toch gebeurd.
Softwarematig valt da volgens mij allemaal reuze mee.
De unreal2 alpha leaks waren bijvoordbeeld toendertijd voor de xbox EN pc.
Werkte gewoon goed op de pc, enigste wat er anders aan de xbox versie was, waren paar dlls... (nogal logisch, xbox is 100% PC ) Mjah zal wel :/ boeid me eigenlijk ook geen ruk, console games are fucking dull :|
O_O....!!!! Redelijk ononderbouwde stelling... en tot nu toe heb ik op de console minder "dulle" games gehad dan op de pc...

Om on-topic te blijven... emu's etc. zijn leuk, maar mogen niet zomeer... copyright e.d. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil niet zijkerig overkomen, en ben blij met jullie hulp, maar zoek eigenlijk spellen zoals 007 Goldeneye (als ik me dat goed herinner) Dat je elkaar gewoon moet afknallen met wapens en niet racen.

Heeft iemand een aanrader voor mij, XIII misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
XIII online is echt geen reet aan, meestal zijn er maar 3 servertjes online en je kan alleen DM en TDM spelen(en nog iets maar dat heb ik nog nooit gedaan).

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge jonge zijn er dan echt helemaal geen multiplayer shooters? Alleen maar oude poep |:( van de snes enzo.

Zoek gewoon net zoiets als unreal tournament van vroeger. Ken dit spel dat niet, gewoon multiplayer en niet online :?

Want dan moet ik hier dus op mijn kamer 2 dikke pc's hebben om tegen elkaar te kunnen gamen, en 2 tv's/tfts :? Dan wordt het een beetje duur grapje.

Alleen race-spellen ondersteunen dit nog tegenwoordig dan :/ Wel een slechte zaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 18:56:
Sjonge jonge zijn er dan echt helemaal geen multiplayer shooters? Alleen maar oude poep |:( van de snes enzo.

Zoek gewoon net zoiets als unreal tournament van vroeger. Ken dit spel dat niet, gewoon multiplayer en niet online :?

Want dan moet ik hier dus op mijn kamer 2 dikke pc's hebben om tegen elkaar te kunnen gamen, en 2 tv's/tfts :? Dan wordt het een beetje duur grapje.

Alleen race-spellen ondersteunen dit nog tegenwoordig dan :/ Wel een slechte zaak :(
Sorry dat we je moeten teleurstellen, maar waar jij om zoekt bestaat gewoonweg niet (meer). Je zult het toch echt in de console richting moeten zoeken als je gezellig met een stel vrienden lol wilt hebben :+
Denk bijvoorbeeld 'es aan een Halo of Brute Force voor de Xbox.

Een slechte zaak? Ik denk het niet, want hedendaagse pc's trekken een 4-player splitscreen potje UT2004 echt niet. Daar heb je de consoles voor die misschien een iets mindere grafische kwaliteit leveren, maar wel dubbel zoveel plezier. 8)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar HALO is toch ook voor de PC? dat zie ik hier op bovenstaande link :)

Dit zou dan een goede game zijn, voor de PC.

Maar 4 spelers hoeft al niet meer, want zie dat daar geen PC-spellen voor zijn. Of in ieder geval alleen maar racespellen.

Is er, naast HALO, nog first-persion-schooter met multiplayer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PC? Tuurlijk!

Unreal Tournament 2004
Battlefield 1942 en zijn opvolger Battlefield Vietnam
Call of Duty
Halo is er idd ook voor de PC, maar niet met splitscreen multiplayer.
Far Cry

En zo zijn er nog veel meer, maar die kun je zelf ook wel ontdekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat zijn dan games, met offline multiplayer om het maar zo te noemen :+ Ik wil namelijk niet online gaan spelen maar tegen elkaar.

Deze spellen bevat dat wel, want dan ga ik zometeen nog even naar de winkel toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we zijn net klaar met racen >:) en friends kijken tot in de laate uurtjes :9 maar maat van mij maakte zeer simpele, nutte, maar slimme opmerking.

Natuurlijk kan dat niet met zijn 2en, want je hebt maar 1 muis. Duhhh 8)7 dat ik daar niet eerder op was gekomen zeg :z slaapert !

Maargoed consoles hebben zen controllers, pc's hebben dit standaard niet :D Zeer dom, hehe.

Maar eens op zoek naar goede roms.

Welke emulators kunnen er allemaal op een Athlon 2800+ :? Want weet ik voor welke consoles ik moet zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 04:20:
we zijn net klaar met racen >:) en friends kijken tot in de laate uurtjes :9 maar maat van mij maakte zeer simpele, nutte, maar slimme opmerking.

Natuurlijk kan dat niet met zijn 2en, want je hebt maar 1 muis. Duhhh 8)7 dat ik daar niet eerder op was gekomen zeg :z slaapert !

Maargoed consoles hebben zen controllers, pc's hebben dit standaard niet :D Zeer dom, hehe.

Maar eens op zoek naar goede roms.

Welke emulators kunnen er allemaal op een Athlon 2800+ :? Want weet ik voor welke consoles ik moet zoeken O-)
Ik weet niet of je de vorige reacties op je topic hebt gelezen, maar daar werd al een paar keer verteld dat er voor de nieuwe consoles geen emus zijn. Ja oké, er is één hele vroege versie van een Xbox emu, maar die is nog vrij beta en er draait maar één spel op (Turok volgens mij). Emus zijn er tot en met de Nintendo 64/Dreamcast/Playstation moet je maar rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 15:41
Nou, nog eentje waarbij je met z'n tweeën op 1 scherm kan spelen is LotR. Ik weet alleen niet wel deel.. Volgens mij was het Return of the King.
Met controllers welteverstaan.
Check in de winkels ook achterop de games of dit kan..

[ Voor 4% gewijzigd door freggel op 16-07-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

FIFA serie?

Volgens mij de hele EA-sports serie wel...

(NHL/NFL/FIFA/Tiger woods?) -> http://www.easports.com/home/home.jsp

Oeps..geen schietspel btw...maar FIFA owned wel multiplayer

[ Voor 44% gewijzigd door Ebayzo op 16-07-2004 14:27 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar jongens, maar hij zoekt een splitscreen game voor de PC. De games die jullie noemen zijn voor de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 20:30:
Dat is waar jongens, maar hij zoekt een splitscreen game voor de PC. De games die jullie noemen zijn voor de console.
Fifa niet :/

Dat is met z'n allen op één scherm...

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 16-07-2004 21:19 ]

Default blanke hetero

Pagina: 1