Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht met video-out, waardoor ik mijn Pc-spellen op mijn TV kan zien
Tevens heb ik draadloze gamepads gekocht, dus in feite heb ik een soort playstation of xbox 
Nu is dat allemaal leuk en aardig, maar ik zocht eigenlijk goede games, zodat we met een man of 4 gezellen kennen gamen
Alleen het probleem is dus dat ik zoveel jaar geen snelle computer heb gespeeld en geen goede spellen heb, want kon deze nooit spelen 
Heb dus een achterstand van 3 jaar games ofzo
Echt erg!
Maar wel eens op de x-box en playstation gespeeld en dit waren dus het soort spellen wat leuk is om met zen 4-en ofzo te spelen. Minimaal met zijn tweeen, want aan internet hebben we nix, want we zitten dan op dezelfde kamer
Nou vroeg ik me af wat een echt gaaf 'schiet-elkaar-maar-aan-flarde-game' is
Of een soort van Mario Kart. Dat zijn snelle spelletjes waar de ander niet lang hoeft te wachten, maar meteen als hij dood is er weer is
Dat je gewoon de hele tijd pret hebt en niet dat 1 iemand al 3 rondes voor ligt
.
Weet iemand of er deze spellen ook zijn voor de PC
Wat ook een optie is, is om emulators te gebruiken, maar kon in de FAQ nergens vinden dat dit verboden is, maar zal het hier dus zachtjes vragen of dat mag
Maar weten jullie spelen
die ik dus zoek in dit genre, want dan ga ik die van de week even bestellen
Nu is dat allemaal leuk en aardig, maar ik zocht eigenlijk goede games, zodat we met een man of 4 gezellen kennen gamen

Heb dus een achterstand van 3 jaar games ofzo
Maar wel eens op de x-box en playstation gespeeld en dit waren dus het soort spellen wat leuk is om met zen 4-en ofzo te spelen. Minimaal met zijn tweeen, want aan internet hebben we nix, want we zitten dan op dezelfde kamer
Nou vroeg ik me af wat een echt gaaf 'schiet-elkaar-maar-aan-flarde-game' is

Weet iemand of er deze spellen ook zijn voor de PC
Wat ook een optie is, is om emulators te gebruiken, maar kon in de FAQ nergens vinden dat dit verboden is, maar zal het hier dus zachtjes vragen of dat mag

Maar weten jullie spelen