Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Sony Ericsson K700 topic deel II

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien het eerste deel gesloten is door een trieste moderator met grootheidswaanzin en een enorm ego, gaan we hier verder met deel II.
Erg jammer dat een moderator een topic sluit door een paar zogenaamd 'foute' opmerkingen. Zelfs een normaal puntje van kritiek is meneer teveel. Belachelijk!
Hier verder dus!

Meteen een vraagje, als je een K700 koopt icm HI 20 van KPN, is het toestel dan gesimlocked?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:19
En jij denkt dat deze open zal blijven?
Het topic gaat dicht, tot een moment dat ik tijd heb om Dirkjl per email te laten merken hoe erg ik echt kan overdrijven...
Gewoon geduld hebben dus.. het topic gaat weer open.
En om even op het vorige terug te komen. GoT wilt op geen enkele manier betrokken worden met warez. Klaar punt uit. Bij het registeren ben je accoord gegaan met de voorwaarden. Ben je het er niet mee eens.. ga dan naar een ander forum. Einde discussie.

Verwijderd

Topicstarter
Even een quote:
Voelde jij je aangevallen Xandrios...
Vind t allemaal btje erg overdreven worden...Silverbull heeft in die quote die jij neer heb gezet niks verkeerds gezegd!!

Zo en dan nu dit: de K700 is geweldig:) Heb m even uitegprobeerd en werkt erg soepeltjes
Jij vind het te overdreven worden. Leuk zeg!

Laat ik mezelf even duidelijk maken: Jullie hebben met je gedrag het verpest. Ik vind het heel vervelend voor de mensen die wel serieus hier iets van het topic proberen te maken...maar met replies als deze ga ik niet accoord.

Het topic gaat dicht, tot een moment dat ik tijd heb om Dirkjl per email te laten merken hoe erg ik echt kan overdrijven...
Dirk zegt dus dat hij vindt dat de mod een beetje overdrijft en de reactie van de mod is vervolgens om het topic te sluiten en Dirk eens 'per email te laten merken hoe erg hij echt kan overdrijven'. Wat een belachelijke overtrokken reactie!

PS: Warez e.d. kan natuurlijk niet, maar de opmerking waardoor het topic gesloten wordt, dat gaat in principe niet daarover.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 02:18 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:19
offtopic:
User A post warezrequest
Mod zegt foei
User B zegt dat user a niks verkeerds zegt (wat dus niet waar is)
Mod vind dat dit soort commentaar het topic verpest en gooit er een tijdelijke slot op.
In mijn ogen terecht. Ben je het ergens niet mee eens, mail dan de betreffende mod. En dan ook nog eens zeggen dat user A niks verkeerds gedaan heeft. Zulke offtopic reacties verzieken gewoon het topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 10-07-2004 02:28 ]

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb ook gehoord dat het toestel in volgende week woensdag/donderdag beschikbaar moet zijn. We praten dan over de benulux versie, dus geen geimporteerde toestellen.

offtopic:
Pfff, is het weer zover.
Kom op guys... we moeten over phone's praten.. Dat is het hele idee.
En we weten nou toch onderhand wel wat de regels zijn hierop GOT??
Als je ze niet respecteerd of er niet mee eens bent-> Post hier dan niet.
Dus ook ik geef Xandrios gelijk, ik snap best dat ie moe wordt van dit soort reacties(wat hij thuis heeft, is thuis! Heeft niets te maken met GoT, is niet leuk om daar over te beginnen).
Maar wat nu jammer is, is dat het topic dicht is... Is balen voor ons allemaal. Misschien dat we hier lekker verder kunnen gaan. Dat het topic dicht is gegooid vind ik ietsje te ver gaan, omdat het ons allemaal benadeeld. Ik denk in dit geval dat een OW al een hoop wonderen doet... Maar ik ben geen Mod en heb er dus niet zo veel ervaring mee
Laten we hopen dat Xandrios het topic snel weer open gooit :Y)
"Kom op Xandrios, ik denk dat ze de booschap wel hebben begrepen ;) ".

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 02:08:
Aangezien het eerste deel gesloten is door een trieste moderator met grootheidswaanzin en een enorm ego, gaan we hier verder met deel II.
Uhm, je mag niet zomaar een nieuw topic openen...

Enne, zo'n mooie telefoon had op z'n minst toch een mooie startpost mogen krijgen :)

Verwijderd

ff vraagje he
kan ik gewoon bij de mediamarkt een datakabel of bluetooth dingetje halen voor me k700? dat zal gewoon werken?
ennuh, wat kan ik het beste gebruiken met de hoogst mogelijke kans dat ik straks in Amerika in een inet cafe er ook gebruik van kan maken?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Ja daaag. Een gesloten topic is niet een vrijbrief om zomaar even een nieuwe te openen. Gewoon wachten tot Xandrios de andere thread heeft opgeschoond.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.