Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Weet iemand of de olympus c-720 aansluitbaar is aan de h340 met het usb on the go systeem? En als dit niet zo is, wat is dan de beste (lees goedkoopste) oplossing?
Ik vertrek namelijk binnen anderhalve week op reis, en had speciaal daarvoor dit toestel besteld, maar ik vind het niet terug in de lijst met aan te sluiten toestellen. Alle andere toestellen van olympus die in de lijst staan zijn wel compatibel met de 340. :(

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Ik neem aan dat je het over de iRiver H340 hebt?
Ik _denk_ dat je een redelijke kans hebt, gezien het feit dat de 700UZ en de 730UZ wel ondersteund worden, en de 720UZ zit daar qua releasedata tussenin.

De makkelijkste manier om te testen of je cam geen aanvullende drivers nodig heeft is gewoon het ding aansluiten op een pc met win2k of XP (misschien werkt ME ook, maar wie draait dat tegenwoordig nog?), zonder verder enige software geinstalleerd te hebben. Als je cam herkend wordt als 'verwisselbare schijf' zou het moeten werken met de iRiver.

Zo te zien heb je de camera al besteld en zit je te twijfelen of je de MP3-speler wil? Andere opties zijn bijvoorbeeld de X-drive, welke onder anderen bij http://www.powerinnumbers.com.au/ betaalbaar te koop is.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je kan 'm uit AUS bestellen; echter bij www.xsdrive-center.nl is ie ook niet echt duur :) Je wilt dan de 2060 met 40 gig hebben voor 199 euro, en doe er bijv. een carcharger bij. Die vind je in de webwinkel op pagina 2.

[ Voor 49% gewijzigd door HunterPro op 11-07-2004 12:38 ]