Help mensen, ik heb een moederboard Asrock P4i45e met een p4 prescott 2.8ghz met een FSB van 800. ik wil deze gaan overclocken maar door de lock op de chip kan ik nergens bij, Het MoBo ondersteunt het OC'en verder wel, ook volgens de site. (http://www.asrock.com/product/product_p4i45e_r3.htm#) kan iemand me helpen? ik ben maar een leek en heb verschillende tuturials op het internet gelezen. heeft iemand dezelfde setup of hetzelfde probleem (gehad)
Wat wil je oc'en dan aan die cpu, FSB moet zeker kunnen. Echter waarom koop je een budgetbord ipv een bord die bekend staan om hun oc capaciteiten 
offtopic:
Overigens laat je niet echt zien wat je al hebt geprobeerd om dit 'probleem' op te lossen en hoort dit in DOC
Overigens laat je niet echt zien wat je al hebt geprobeerd om dit 'probleem' op te lossen en hoort dit in DOC
[ Voor 4% gewijzigd door Turkish op 10-07-2004 01:59 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
welkom hier... 
misschien handig als je eerst het goede subforum opzoekt --> Die-Hard Overclocking & Cooling , daar moet je met jouw vraag zijn
ook heb je ongetwijfeld aan de FAQ van dat subforum een heleboel
-->Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
suc6
misschien handig als je eerst het goede subforum opzoekt --> Die-Hard Overclocking & Cooling , daar moet je met jouw vraag zijn
ook heb je ongetwijfeld aan de FAQ van dat subforum een heleboel
suc6
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
^^^
* dion_b is with stupid
* dion_b is with stupid
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()