Ik heb vanmiddag een nieuw moederbord gekocht, de 'ASUS A7N8X-E Deluxe' volgens de verhalen moest dat goed en sneller gaan lopen als mijn oude de 'ASUS A7V8X-X'.
Maar voor zover ik het kan zien gaat hij niet sneller.
Ik heb er ook nog een SATA bij gekocht en daar XP op gezet.
Alleen nu loopt ie konstant te haken op dingen waar ie normaal gesproken 'overheen vloog'.
Ik heb met 3DMark03 version 3.2.0 getest en kwam op een score van +/-2500 uit.
Ik weet verder niet of dit normaal is of niet, maar volgens de verhalen zou mn PC sneller moeten lopen
Korte Spec:
AMD Athlon XP 2600+
ASUS A7N8X-E
ASUS GeForce FX 5600 256MB
WD SATA 160GB 7200rpm
DDR 2700 512MB - 2 Stuk (op bank 1 en 3)
Uitgebreid verhaal hier
En dan ook nog ff hoe zou je kunnen zien of je geheugen op dual mode draait. Want dat hebben we ook geprobeerd aan te zetten, maar ik kan nergens terug vinden of het werkt, en of je het verder ook nog ergens zou moeten 'aanzetten'.
Alvast bedankt.
Maar voor zover ik het kan zien gaat hij niet sneller.
Alleen nu loopt ie konstant te haken op dingen waar ie normaal gesproken 'overheen vloog'.
Ik heb met 3DMark03 version 3.2.0 getest en kwam op een score van +/-2500 uit.
Ik weet verder niet of dit normaal is of niet, maar volgens de verhalen zou mn PC sneller moeten lopen
Korte Spec:
AMD Athlon XP 2600+
ASUS A7N8X-E
ASUS GeForce FX 5600 256MB
WD SATA 160GB 7200rpm
DDR 2700 512MB - 2 Stuk (op bank 1 en 3)
Uitgebreid verhaal hier
En dan ook nog ff hoe zou je kunnen zien of je geheugen op dual mode draait. Want dat hebben we ook geprobeerd aan te zetten, maar ik kan nergens terug vinden of het werkt, en of je het verder ook nog ergens zou moeten 'aanzetten'.
Alvast bedankt.