Toon posts:

[JAVA]Wat zal ik maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey all, ik ben nieuw hier, was eerst een beetje een gluurder, maar ik heb even een vraagje. Ik doe Hogere Informatica en daar leren we vooral Java. Tijdens projecten enzo krijg ik wel de kans om mijn skills te omtwikkelen en thuis lees ik ook veel boeken erover. Maar ik wil deze kennis graag testen en uitbreiden, nu is het probleem, ik weet niks om te maken. Wie heeft er een goeie tip voor mij om wat te bouwen, want ik heb wel zin om te klooien, alleen weet ik niet wat ik moet maken. Tnx

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wat kan je allemaal?

Probeer eens pong te maken voor twee spelers (denk aan de wet van Snellius voor het terugkaatsen van de bal), of anders maak je een BST (Binary Search Tree) woordenboek.

Of denk ik nu te simpel?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• JeromeB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-03 22:07

JeromeB

woei

PC load letter? What the fuck does that mean?

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja, hangt er erg veel vanaf op wat voor niveau je nu zit.
Kan een hele rits dingen noemen: simpel mailprogramma, uitgebreid mailprogramma, 3d spel, tekstverwerker, een klok voor op je desktop, een raytracer, kalender, tekenprogramma, brute force password kraker, etc.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Boter, kaas en eieren...Noid...Boulder Dash... Wat je maar wil. Er zijn ideeën te over, en vooral als je net begint zou je ambitie je eigenlijk wel moeten leiden. Meestal word je dan door diezelfde ambitie verraden en neem je teveel hooi op je vork, maar dat is gewoon deel van het leerproces dat je als programmeur door moet gaan. En vraag anders wat extra opdrachten aan een van je leraren, die hebben er waarschijnlijk meer dan genoeg voor jouw niveau.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Een programmeerprobleem zie ik hier niet in. Daar is de vraag vooral: "Hoe?" en "Op welke wijze?". De vraag "Wat moet ik maken?" is een heel andere discussie, die niet programmeergebonden is.

Simpele spelletjes, zoals boter kaas en eieren zijn inderdaad leuke speeltjes om uit te proberen. Blader anders eens een aantal java-boeken door, daar staan meestal ook wel wat voorbeeldapplicaties, die je kan uitbreiden. Ook in [rml][ Alg] Welke tools heb jij voor jezelf gemaakt?[/rml] kan je waarschijnlijk wel wat ideeen op doen.

In ieder geval gaat deze dicht. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.