Toon posts:

Help .mdf / .mds (RollerCoaster Tycoon 2 Wacky Worlds)

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes...

Zou iemand mij kunnen helpen???
Ik heb RollerCoaster Tycoon 2 Wacky Worlds als een .rar file als ik die uitpak dan krijg ik 2 bestanden: RollerCoaster Tycoon 2 Wacky Worlds [Disc.One] PC dRQ.mdf & RollerCoaster Tycoon 2 Wacky Worlds [Disc.One] PC dRQ.mds

Dus een .mdf file & een .mds file...

Maar hoe krijg ik die nou open?!?! (uitgepakt of wat dan ook).
Het is een spel neem ik aan heb dit nog nooit mee gemaakt.(het is gedownload das logies).

Als iemand mij zou kunnen helpen hoor ik het heel graag...

_/-\o_ Bedankt voor de aandacht _/-\o_ ,
Groetjes Darcey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:45:
(het is gedownload das logies).
heel veel meer zal er niet gezegd worden heb ik zo het idee :X, als je nou dat hele gedoe er omheen weg laat en alleen om die extensies vraagt... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 09-07-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou je graag helpen maar dat mag hier niet, dus je kan beter een ander forum zoeken :P

edit:

Hoewel... Zeggen dat het een image is van het programma Alcohol 120% mag toch wel?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja maar ja... of het er nou staat of nie da boeid toch nie de mensen die snappe da toch wel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fijne forum dan kijk om je heen wat is nog wel echt gekocht Legaal!!! en KaZaA is niet iligaal maar ook nie legaal maar ze kunnen het niet evrbiden omdat het P2P is Mazzels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:54:
Fijne forum dan kijk om je heen wat is nog wel echt gekocht Legaal!!! en KaZaA is niet iligaal maar ook nie legaal maar ze kunnen het niet evrbiden omdat het P2P is Mazzels
Haha volgens mij ben jij ook illigaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Support aan illegale troep doen we niet aan. Koop het origineel, dat scheelt dit soort topics en heb je veel meer plezier van.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.