Voordat ik mijn vraag hier zet, wil ik van te voren zeggen dat ik de search al heb gebruikt maar door het ongeloofelijk aantal hits door de bomen het bos niet meer zag. Dus wordt aub niet boos ook al zal dit probleem met een paar link paste's opgelost zijn
Affijn, ik heb een PIII 667 MHz met 1 harde schijf a 20 gieg.
Ik heb windows 2000 geinstalleert en heb dus een C: partitie en een D: partitie.
Mijn C: partitie waar Win2KPro op staat is NTFS
Mijn D: partitie heb ik geformateert naar Fat32.
Je raad het vast al, ik wil Win98 SE op mijn D partitie installeren. (D:\windows dus)
Nu heb ik al een bootdisk van Win98 en daarmee kan ik als ik via bootdisk opstart aanvinken bij een programma wat geloof ik Fdisk heet welke partitie ik actief wil stellen.
Als ik dus de D: schijf als activie partitie aanvink kan ik niet meer win2kPro opstarten. Ook als ik win 98se wil installeren zegt hij dat ik de NTFS partitie moet formateren naar Fat(32).
ik ben bang dat ik nu mijn win2kpro formateer als ik verder stappen onderneem.
Wat moet ik nou precies doen om win98se goed te installeren en te kunnen kiezen als ik opstart uit win98se en win2kpro?
Ik heb al een website bezocht waar het heel duidelijk op stond, deze namelijk
www.winxpfix.com/page5.htm
Maar ik kwam niet uit bij puntje "Install win98 / me from directory"
Want op de site staat dus dat je alle CAB's in een dir moet gooien en van daaruit moet installeren. Ik heb ze al geprobeert te extracten maar dan krijg ik 3 bestandjes van bij elkaar 113 kb.
Alvast bedankt voor de moeite.
Affijn, ik heb een PIII 667 MHz met 1 harde schijf a 20 gieg.
Ik heb windows 2000 geinstalleert en heb dus een C: partitie en een D: partitie.
Mijn C: partitie waar Win2KPro op staat is NTFS
Mijn D: partitie heb ik geformateert naar Fat32.
Je raad het vast al, ik wil Win98 SE op mijn D partitie installeren. (D:\windows dus)
Nu heb ik al een bootdisk van Win98 en daarmee kan ik als ik via bootdisk opstart aanvinken bij een programma wat geloof ik Fdisk heet welke partitie ik actief wil stellen.
Als ik dus de D: schijf als activie partitie aanvink kan ik niet meer win2kPro opstarten. Ook als ik win 98se wil installeren zegt hij dat ik de NTFS partitie moet formateren naar Fat(32).
ik ben bang dat ik nu mijn win2kpro formateer als ik verder stappen onderneem.
Wat moet ik nou precies doen om win98se goed te installeren en te kunnen kiezen als ik opstart uit win98se en win2kpro?
Ik heb al een website bezocht waar het heel duidelijk op stond, deze namelijk
www.winxpfix.com/page5.htm
Maar ik kwam niet uit bij puntje "Install win98 / me from directory"
Want op de site staat dus dat je alle CAB's in een dir moet gooien en van daaruit moet installeren. Ik heb ze al geprobeert te extracten maar dan krijg ik 3 bestandjes van bij elkaar 113 kb.
Alvast bedankt voor de moeite.