hallo,
Van een klasgenoot van me (die heeft het weer van iemand anders etc.) heb ik een script gekregen om mailtjes te bekijken en de bijlagen te openen, echter het openen van de bijlagen lukt niet, behalve bij textbestanden...
als ik de 2 slashes voor de header-functies weghaal krijg ik een error dat de headers already sent zijn, is logisch want die staan niet op regel 1, hoe los ik ook dit op? als ik dit weghaal werkt het openen van .txt bestanden wel, tenminste, de inhoud wordt g-echo'd
wat moet ik doen om bijvoorbeeld gifjes te kunnen zien? als ik een gifje NU als bijlage open zie ik alleen rare codes, de broncode van de gif??
de search leverde mij niks op...
die klasgenoot kan me niet helpen, die kent geen PHP....
Van een klasgenoot van me (die heeft het weer van iemand anders etc.) heb ik een script gekregen om mailtjes te bekijken en de bijlagen te openen, echter het openen van de bijlagen lukt niet, behalve bij textbestanden...
als ik de 2 slashes voor de header-functies weghaal krijg ik een error dat de headers already sent zijn, is logisch want die staan niet op regel 1, hoe los ik ook dit op? als ik dit weghaal werkt het openen van .txt bestanden wel, tenminste, de inhoud wordt g-echo'd
wat moet ik doen om bijvoorbeeld gifjes te kunnen zien? als ik een gifje NU als bijlage open zie ik alleen rare codes, de broncode van de gif??
de search leverde mij niks op...
die klasgenoot kan me niet helpen, die kent geen PHP....
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
| $mbox=imap_open("{".$email_server.":110/pop3/notls}".urldecode("INBOX"), $email_username, $email_password); $msg=$num; $bypasscheck = 0; if (!eregi("^([0-9]*)$", $msg) or !eregi("([0-9\.]*)", $part)) exit(); $tmpa = array(); $ret = array(); if (eregi("([0-9\.]*)\.([0-9\.]*)", $part, $ret)){ $pone = ($ret[1] - 1); $ptwo = ($ret[2] - 1); } else { $pone = ($part - 1); } $dpara = array(); $struct = imap_fetchstructure($mbox, $msg); $body = imap_fetchbody($mbox, $msg, $part); imap_close($mbox); $tmpa = $struct->parts; if ($ptwo){ $tmpa = $tmpa[$pone]->parts; $obj = $tmpa[$ptwo]; } else{ $obj = $tmpa[$pone]; } $dpara = $obj->dparameters; for ($v=0;$v<sizeof($dpara);$v++){ if (eregi("filename", $dpara[$v]->attribute)) {$fname = $dpara[$v]->value;} } if (empty($fname)){ $para = $obj->parameters; for ($v=0;$v<sizeof($para);$v++){ if (eregi("name", $para[$v]->attribute)) {$fname = $para[$v]->value;} } } if (empty($fname)) {$disp = $obj->description;} if (empty($fname)) {$fname = $lang_unknown;} $mime_type = mimetype($obj->type) . "/" . strtolower($obj->subtype); if ($mime_type == "message/rfc822") {$mime_type = "text/plain";} //header("Content-Type: " . $mime_type); switch ($obj->encoding) { case 4: $body = imap_qprint($body);break; case 3: $body = imap_base64($body);break; default: $beginning=substr($body,0,50); if (stristr($beginning,"BinHex")!=FALSE) $fname=$fname.".binhex"; break; } //header("Content-Disposition: attachment; filename=$fname"); print $body; |