"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
[ Voor 19% gewijzigd door gorgi_19 op 09-07-2004 21:35 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Een topic Report (Dat handje naast het "todo"-knopje naast je titel") Als je daar op klikt, kan je een 'report' maken en hier de titel in vullen, dan pas ik hem aan. Je kan hem hier ook onder neerzetten; zodra je hem hebt neergezet pas ik de titel aan (en verwijder deze replies)Reveller schreef op 09 juli 2004 @ 21:37:
@gorgi_19 - ik snap niet wat je bedoelt...ik heb een volledige titel ingevuld maar deze is ergens tijdens het previewen denk ik zoek geraaktTR?
Ik mijn mening ben je "verkeerd" bezig als je pas na het plakken van de content alles door een regexp haalt die whitespace&newlines weghaalt.
Mocht het geen mogelijkheid zijn om je design aan te passen, kan je een regexp schrijven die de whitespace alleen weghaalt als het niet tussen bepaald tags voorkomt (leuke klus
Ik frut, dus ik epibreer
een token is dan bijvoorbeeld een tag en de witruimte
1
2
| $array = array('<html>','<body>','<h1>','Hier staat wat tekst met een witregel','</h1>','</body>','</html>'); |
Je kan dan controleren of je in de open tag witruimte mag vervangen (hier: binnen html, body en h1.
[ Voor 39% gewijzigd door Skaah op 09-07-2004 22:16 ]
**** Over topictitels in P&W - Updated 9 mei 04 ****
Dit topic is gesloten.
![]()