[XP] muis word niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 21:33
ey tweakers,

weer een threadje van mij..

ik heb al een aantal x (lees: 5x oid) gehad, dat na een verse winxp prof CE mn muis niet gedetecteerd word. ik heb een logitech desktop MX (mx700+ dik tobo) de logitech drivers zijn geinstalleerd, en mouseware ook. de computer blijft maar meuten dat ik een 2 knops muis heb... ik tel er toch echt 7 :?

wie heeft hier ervaring mee? de search gaf geen duidelijke resultaten.....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je via je startmenu wel het 'control-panel' van je mouse-drivers bereiken? Heb je al kunnen ontdekken waar dit precies aan ligt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BootVluchteling
hij geeft em aan als logitech compatible ps/2 mouse....

en het stuurprogramma kan ik hem niet toekennen.. of je heb toevallig de manier waar ik de fout in ben gegaan?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Zit je muis via ps2 of USB aangesloten (in het geval van USB, zijn je chipset drivers geïnstalleerd) :?

Overigens heb ik dit wel eens gehad met een bepaalde KVM switch, misschien dat je die ertussen hebt hangen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• BootVluchteling
ik heb de muis via een normale ps2 connector aangesloten, er zit geeen vervormer van usb-> ps/2 aan vast. een andere manier is er dus niet om em aan de pc te hangen.

ik heb ook geen kvm switch....

• BootVluchteling
zojuist heb ik de nieuwe logitech muisdriver (los van de i-touch software geinstalleerd, en nu werkt het. beetje dom om dat te vergeten |:( 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

BootVluchteling schreef op 10 juli 2004 @ 15:16:
zojuist heb ik de nieuwe logitech muisdriver (los van de i-touch software geinstalleerd, en nu werkt het. beetje dom om dat te vergeten |:( 8)7
De iTouch drivers zijn naar mijn weten alleen voor je toetsenbord bedoeld; het is dus idd best dom om dat te vergeten :P Maar toch fijn dat je het probleem op hebt weten te lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1