Ik ben van plan in dezer dagen een mobiele telefoon te gaan kopen omdat ik hem binnenkort nodig zal hebben. Echter heb ik een budget van maximaal 170 euro en wil graag inclusief prepaid sim kaart kopen. Los toestel + Sim voor maximaal 170 euro samen kan dus ook natuurlijk. Ook heb ik nog een oude Panasonic die ik dus in zou kunnen leveren omdat je daar soms nog een kleine korting van kunt krijgen. Graag zou ik sowieso een kleurenscherm willen (minimaal 4096) en hij moet stevig, goed en snel (niet continu hoeven te wachten enzo bij SMS'jes bijvoorbeeld).
Ik zat zelf al te denken aan de Nokia 6610i met camera en radio. Is dit echter wel een goede telefoon? Mijn voorkeur gaat voor een telefoon met een 'zakelijk' uiterlijk om het zo maar te zeggen.
Ik hoop dat jullie mij 'persoonlijk' advies kunnen geven, ik heb namelijk al genoeg op internet gezien en vele reacties gelezen, maar ik kom er niet helemaal uit!
Alvast bedankt!!
Ik zat zelf al te denken aan de Nokia 6610i met camera en radio. Is dit echter wel een goede telefoon? Mijn voorkeur gaat voor een telefoon met een 'zakelijk' uiterlijk om het zo maar te zeggen.
Ik hoop dat jullie mij 'persoonlijk' advies kunnen geven, ik heb namelijk al genoeg op internet gezien en vele reacties gelezen, maar ik kom er niet helemaal uit!
Alvast bedankt!!