Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 21:56
Ik ben van plan in dezer dagen een mobiele telefoon te gaan kopen omdat ik hem binnenkort nodig zal hebben. Echter heb ik een budget van maximaal 170 euro en wil graag inclusief prepaid sim kaart kopen. Los toestel + Sim voor maximaal 170 euro samen kan dus ook natuurlijk. Ook heb ik nog een oude Panasonic die ik dus in zou kunnen leveren omdat je daar soms nog een kleine korting van kunt krijgen. Graag zou ik sowieso een kleurenscherm willen (minimaal 4096) en hij moet stevig, goed en snel (niet continu hoeven te wachten enzo bij SMS'jes bijvoorbeeld).

Ik zat zelf al te denken aan de Nokia 6610i met camera en radio. Is dit echter wel een goede telefoon? Mijn voorkeur gaat voor een telefoon met een 'zakelijk' uiterlijk om het zo maar te zeggen.

Ik hoop dat jullie mij 'persoonlijk' advies kunnen geven, ik heb namelijk al genoeg op internet gezien en vele reacties gelezen, maar ik kom er niet helemaal uit!

Alvast bedankt!!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Schelte schreef op 09 juli 2004 @ 20:54:
Ik ben van plan in dezer dagen een mobiele telefoon te gaan kopen omdat ik hem binnenkort nodig zal hebben. Echter heb ik een budget van maximaal 170 euro en wil graag inclusief prepaid sim kaart kopen. Los toestel + Sim voor maximaal 170 euro samen kan dus ook natuurlijk. Ook heb ik nog een oude Panasonic die ik dus in zou kunnen leveren omdat je daar soms nog een kleine korting van kunt krijgen. Graag zou ik sowieso een kleurenscherm willen (minimaal 4096) en hij moet stevig, goed en snel (niet continu hoeven te wachten enzo bij SMS'jes bijvoorbeeld).

Ik zat zelf al te denken aan de Nokia 6610i met camera en radio. Is dit echter wel een goede telefoon? Mijn voorkeur gaat voor een telefoon met een 'zakelijk' uiterlijk om het zo maar te zeggen.

Ik hoop dat jullie mij 'persoonlijk' advies kunnen geven, ik heb namelijk al genoeg op internet gezien en vele reacties gelezen, maar ik kom er niet helemaal uit!

Alvast bedankt!!
Nou, dat is dan heel mooi.

De Nokia 6610i komt ongeveer volgende week uit in een T-Mobile prepaid pakket: € 139.95

Maar ik vraag mij af wat je wil bereiken met dit topic?
Persoonlijk advies kunnen wij jou namelijk niet geven. Onze smaak is anders dan jouw smaak. En de kwaliteit van de telefoons is tegenwoordig goed, en doen niet meer veel aan elkaar onder.

De reacties die in dit topic zullen komen zijn toch alleen maar van: "Ik heb al jaren SonyEricsson. Nooit problemen. Neem dus SonyEricsson" terwijl de andere roept: "Neem absoluut geen SonyEricsson. Mijn vader zijn SonyEricsson was al binnen 2 dagen kapot, je kan beter een Samsung nemen. Die zijn het best!"

Je zal dus echt zelf een beslissing moeten maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Ginz says it all ^^

Dit topic is gesloten.