Zoals de titel al vermeld, zijn bij mij de kleuren rood en blauw omgewisseld bij mijn zelf opgenomen divx filmpjes. Tenminste, dit is alleen als het geval als ik met Dr. Divx gelijk (Live) opneem van tv via mijn tv kaart: Pinnacle PCTV Pro. Als ik gewoon met Dr. Divx een bestaand (non divx) filmpje overzet naar Divx formaat gaat het wel gewoon goed.
Ik heb overigens eerder al eens geprobeerd om via mijn tv kaart (S-video) een video op te nemen van een camcorder en dat ging gewoon goed met de standaard PCTV Vision software, alleen toen ik dit filmpje met een ander bewerkings programma om had gezet naar DVD bestanden, bleek ook hier de kleuren rood en blauw omgewisseld te zijn.
Waar kan dit aan liggen?
gebruikte software:
- Dr. Divx v1.04
- Windows XP Proff. SP1
Ik heb overigens eerder al eens geprobeerd om via mijn tv kaart (S-video) een video op te nemen van een camcorder en dat ging gewoon goed met de standaard PCTV Vision software, alleen toen ik dit filmpje met een ander bewerkings programma om had gezet naar DVD bestanden, bleek ook hier de kleuren rood en blauw omgewisseld te zijn.
Waar kan dit aan liggen?
gebruikte software:
- Dr. Divx v1.04
- Windows XP Proff. SP1