Misschien was de informatie inderdaad wat kort.
Maar voordat ik dit had gepost heb ik wel een postfix boek doorgelezen.
Daarin staat alles over DNS,SMTP etc.
Verder had ik ook al gezocht op telnet localhost 25. De topics daarover wijst dat zij wel naar localhost 25 kunnen telnetten maar weer andere configuratieproblemen hebben.
Verder heb ik diverse keren de host en domain names veranderd als ook de main.cf
file aangepast. Echter dus zonder resultaat.
Ik blijf dus toch nog even zitten met het probleem dat ik wel kan telnetten naar
localhost 25 maar de verbinding dan niet verder gaat oftewel het blijft hangen.
Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die dit probleem kennen en er eventueel een
oplossing voor weten. Want ik weet het zo gauw niet. En met googlen naar dit probleem heeft voor mij ook nog geen oplossing kunnnen bieden.
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest.
Loek
Maar voordat ik dit had gepost heb ik wel een postfix boek doorgelezen.
Daarin staat alles over DNS,SMTP etc.
Verder had ik ook al gezocht op telnet localhost 25. De topics daarover wijst dat zij wel naar localhost 25 kunnen telnetten maar weer andere configuratieproblemen hebben.
Verder heb ik diverse keren de host en domain names veranderd als ook de main.cf
file aangepast. Echter dus zonder resultaat.
Ik blijf dus toch nog even zitten met het probleem dat ik wel kan telnetten naar
localhost 25 maar de verbinding dan niet verder gaat oftewel het blijft hangen.
Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die dit probleem kennen en er eventueel een
oplossing voor weten. Want ik weet het zo gauw niet. En met googlen naar dit probleem heeft voor mij ook nog geen oplossing kunnnen bieden.
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest.
Loek