[XBOX] Film ondertitel probleem

Pagina: 1
Acties:

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 21:44
He allemaal!

Ik ben de afgelopen dagen aan het stoeien geweest met een netwerkje tussen mijn pc en xbox D.M.V een router, werkt allemaal prima en vanmidadg heb ik mijn eerste film geupload naar mijn xbox, voor degene die het boeit het is Panic Room met Jodi Foster ;)
Als ik de film af ga spelen en ik gooi de ondertiteling aan lijkt alles prima te werken maar als ik een stuk in de ondertiteling heb die 2 regels is dan perst de tweede regel zich samen aan de onderkant van mijn tv scherm en word de tekst veel kleiner.
Ik heb het lettertype al aangepast maar dat werkt niet.
Het gaat dus om de positie van de ondertiteling, die moet iets omhoog zodat hij genoeg ruimte heeft.
Het is een losse ondertiteling, dus de film en de ondertiteling zijn 2 bestanden.
De xbox draait op Evolution X en ik speel mijn films af via het xbox media center

Alvast bedankt
Kevin

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:44

ErA

Beste kevin,

Voor zover ik het mij kan herinneren wordt er op dit forum " helaas" geen support gegeven voor bepaalde zaken. Het ombouwen van een XboX of het gebruik hiervan is bijvoorbeeld 1 van de zaken.

Als je goed zoekt met google zullen er wel een hoop andere fora zijn die dit mischien bespreken

edit:

Na het bekijken van je vorige post kan ik er ook helemaal naast zitten met betrekking tot mijn policy gebeuren. In dat geval ga ik de FAQ nog maar eens lezen hihi.

[ Voor 25% gewijzigd door ErA op 09-07-2004 20:30 ]

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstart

332 resultaten (software algemeen alleen), volgens mij wordt dit hier wel degelijk besproken. ;)

Kan je verder wel niet helpen, ken namelijk niets van die xbox'en :9

[ Voor 12% gewijzigd door Frigolamptje op 09-07-2004 20:38 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vragen over gemodde XboX' en zijn niet zo'n probleem zolang het een beetje netjes blijft hoor :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
offtopic:
Frigolamptje: ErA doelt op het feit dat het ombouwen van xboxen nog altijd een schemerig gebied is kwa legaliteit. Jij hebt simpelweg gezocht op 'xbox', en nogal wiedes dat je dat resultaten geeft. Of die topics dan ook allemaal betrekking hebben op omgebouwde xboxen is nog maar de vraag.

Nu ben ik geen moderator, en is het ook niet aan mij om erover te oordelen. Wil je zeker weten of dit topic mag, dan raad ik je aan contact op de nemen met Rafe, F_J_K, Spider.007, elevator of momania, aangezien de eerste 4 hier moderator zijn en de laatste eindverantwoordelijke voor Softe Goederen. Hun mailadressen hebben ze allemaal in hun profiel, maar samods [at] tweakers [punt] net gaat je zeker helpen :)

edit:

with stupid ^^

die godsvergeten snelle rooien ook... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 09-07-2004 20:57 ]

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
offtopic:
@G33rt
had idd het aspect 'gemod en al dan niet legaal' over het hoofd gezien O+

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Waarom kopieer je de film eigenlijk naar je xbox hd ?
Je kan em ook gewoon streamen van je pc hd.
XBMC heb ik helaas geen ervaring mee, ik gebruik nog XBMP waar ik geen enkel probleem met subs heb.

edit:

voor streamen zoek eens op relax

[ Voor 11% gewijzigd door mikenl op 10-07-2004 12:54 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Bij de instellingen kun je bij XBMC de positie van je ondertiteling veranderen. Ook kun je je scherm uitlijnen zodat de film precies en onder de juiste aspect ratio op je scherm komt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:46
Staat je beeldverhouding wel goed ingesteld en zo? Heb je een 16:9 tv?

[edit]
mag ik uit dit topic trouwens afleiden dat je upload-probleem is opgelost? :)

[ Voor 39% gewijzigd door Fire69 op 09-07-2004 22:50 ]

Pagina: 1