Toon posts:

PC niet opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net me onderdelen binnen en me pc gebouwd maar de pc start niet op>
Hoe kan dit??? :| :|

Dit heb ik:
-Abit nf7
-Amd 2800+
-kingston 512mb 3200
-80gig hd maxtor
-nec 2500

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-08 08:00

Dentheman

Zie signature

Zit er geen voeding in ?

;)

Zie ondertitel

Verwijderd

Topicstarter
De pc piept ook niet als die opstart.
Ik heb een geforce 2mx 400 videokaart

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Even in mijn glazen bol kijken.....

Die zegt kijk hier eens:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hoe bedoel je, start niet op?
Is het een bestaande harddisk, met een bestaande Windows installatie, die je nu probeert te starten, en die in een blauw scherm eindigt? Gaat de PC helemaal niet aan?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Die Abit bordjes hebben volgens mij allemaal zo'n LCDtje waarop verschillende codes ontstaan tijdens het opstarten van de computer. Blijft hij daar toevallig op hangen? Zo ja, kijk in je handleiding even welke foutmelding hij aangeeft.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar dit is echt niet de manier om op GoT een "help, mijn PC doet het niet!" topic te starten ;) Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd wordt hier op GoT van de gebruiker verwacht dat je op z'n minst vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum :)

Hier in Processors, Mobo's & Geheugen zijn dat dus PMG FAQ en PMG Beleid. Daarin had je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden dat jou een heel eind verder had moeten helpen. En in de startpost van het PMG Beleid staat ook nog duidelijk beschreven hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic dien te starten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.