Toevoeging FAQ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Lees dit eens:
John_Finch in "Inaccessible boot device (image 2ks gegh..."

Samenvatting:
Met weinig moeite WinXP/2000/server op meerdere configuraties te laten draaien (niet tegelijk natuurlijk) door de hd in een ander systeem te zetten.

Voor in een faq?
Mijn vraag is heel simpel: heeft dit waarde om in een faq op te nemen, dan wel uitgebreid in een topic te vrotten? Ik wil er nog wel wat aan schrijven om het wat overzichtelijker/uitgebreider te maken.

offtopic:
Ben er uiteraard trots op dat ik het kon oplossen (ik heb niet zo vaak iets boeiends toe te voegen op het forum :) ).

Editje & reactie op Merely:
Ahaaaa... dus daar kan je die dingen kwijt... ik heb alleen in de faq's zelf gezocht...
Owkay en nu? Opnieuw posten of een merge aanvragen?

Edit 2:
In juiste draad post nog een keer neergezet & een tp voor dit draadje aangemaakt.

Edit 3:
BalusC wees me erop dat het niet om hardware ging, maar om Windows, dus in WOS... daar is nu een e-mailtje onderweg... wat een doolhof :P

[ Voor 34% gewijzigd door Motrax op 09-07-2004 20:31 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Merely, doe eens niet alsof je topics moved man! Je brengt me helemaal in verwarring! :P

John: ik zou het gewoon daar posten en een topicreport bij dit topic maken, dan komt het vast wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ok, deze is ook al afgehandeld zie ik :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.