Toon posts:

ja, weer een 'welke moederbord vraag'

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben flauw van mijn MSI K7T bordje en ik wil een nieuwe goed overklokbare moederbord.

Ik weet dat hier vast al meer topics over zijn geweest maar die zijn ondergesneeuwd door mensen die weer over iets heel anders beginnen en het een onoverzichtelijk zooitje wordt.

Dus, ik heb 1 simpele vraag en ik zou graag gewoon andwoord op mijn vraag (wat zeiken he)

Ik wil een goed overklokbare moederbord voor mijn AthlonXP 2000+ met pci-lock of een divider. tevens geschikt voor gewoon SD-RAM (schaam me diep). Onboard geluid of video enzo gebruik ik toch niet

Welke moederbord, chipset of fabrikant moet ik op letten??

groet'n
Richard

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
PMG FAQ

Zo beginnen we geen topics hier, beetje vooronderzoek is wel het minste wat je kunt doen (of er iig blijk van geven)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is een goede reden dat die andere topics 'ondergesneeuwd' worden, een Tweaker wordt geacht op basis van reviews en ervaringen van anderen zelf te kunnen beslissen wat voor moederbord je neemt.

Overigens bestaat 'SD-RAM' niet (je bedoelt neem ik aan S-DRAM en niet Secure Digital) en is DDR2 ook een vorm van SDRAM. Allicht moet er SDR-SDRAM op kunnen...

Enneh, GoT Huisregels

Wij tweakers doen elkaar constant de groeten, dus hoef je dat niet onder iedere post te zetten... daar is nl een sig voor.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.