[xp] letters schuin

Pagina: 1
Acties:

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
Bij mij staan ineens de letters van tweakers en fok in firefox (ook IE) schuin. Tevens bij windows aanmelden en afsluiten staat alles in italic.

Ik heb al theme terug gezet en alles op GOT hierover doorlezen. Meeste topics zijn nog niet opgelost ofwel zonder antwoord hoe???
Ik heb niet bewust fonts verwijderd maar wel wat progs gedeinstalled. Hoe krijg ik weer de juiste fonts/settings?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Font kopieeren van ene bak met de juiste fonts? waarschijnlijk hebben die progjes je fonts verziekt :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
System restore al gebruikt?

• tatata
-System restore niet gebruikt maar heb ook al weer progs gedeinstalled en geinstalled sindsdien dus gebruik ik deze liever niet.
-Gewoon de map fonts kopieren van een ander installatie? Gaat dit zonder problemen?
-Met welke woorden zou ik kunnen googlen in het engels?

Verwijderd

tatata schreef op 10 juli 2004 @ 11:06:
-System restore niet gebruikt maar heb ook al weer progs gedeinstalled en geinstalled sindsdien dus gebruik ik deze liever niet.
-Gewoon de map fonts kopieren van een ander installatie? Gaat dit zonder problemen?
-Met welke woorden zou ik kunnen googlen in het engels?
Iets van:'' Italic Letters IE" of hier een andere combinatie van.. of "XP" toevoegen. Probeer alles ff ;) Succes!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 18:07
italic letters? hmm, ik zou eerder italic chars gebruiken ofzo :)

• tatata
Fonts gekopieerd vanaf andere bak. Gewoon allemaal. Moet je wel 255 keer op overschrijf YES klikken maar het lijkt te zijn opgelost.

Allemaal bedankt!
Pagina: 1