Toon posts:

vreemd HD probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit zag ik pas toen ik de explorer opende, zoals je ziet is de D schijf helemaal raar geworden en is er een schijf F bijgekomen die er hetzelfde uitziet.
Wat is dit: een virus, een bekend probleem, etc?
Normaal is het één schijf opgedeeld in C,D en E. Ik heb D geformateerd en hierna was alles weer normaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.jkvegter.demon.nl/hajo/images/weird.gif

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 16:21
ik denk dat het een hidden feature was
fijn he

www.heinemanss.nl

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

gna gna, dat was ik terwijl ik op je compu bezig was, hahahaha! kiddin!

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

wat is in godsnaam die directory landjepik ?????????????

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat is waarschijnlijk een directory waar je je p.k kunt parkeren. Maar eigenlijk wilde ik een normaal antwoord op de vraag wat al die '____|' op de D schijf doen.

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Wat ook leuk is om te zien is dat sommige mappen hidden zijn (iets lichter van kleur) en enkele andere niet! hahahahahahaah
Ik denk dat de partitie een foutje had.. Aangezien ie na formateren weer normaal was.
Kan ook zijn dat windows de boel verklootte. Bij een vriend van me zag ik hetzelfde en na een reboot deed ie weer gewoon.

• budi
  • Laatst online: 22:32
Hee hajo je beeldscherm is vies! Hahahahahaa!

Oke ff serieus:
heb je al eens geprobeerd gewoon met scandisk een surface scan te doen? Misschien wordt je fat wel steeds gescrambled?

Je kan ook onder dos fdisk /mbr proberen te doen, pas wel op als je linux draait en daar lilo hebt staan. Pas ook op als je een andere bootmanager hebt draaien.

sUCCes!

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Fdisk /mbr had ik al geprobeerd, maar had geen effect. Scandisk was ik inderdaad vergeten. Dit was niet de eerste keer. Hoorde ooit iets over een hardware probleem als je DMA voor je harddisk inschakelde, maar weet niet meer in combinatie met welke hardware. (Aopen mb, Celeron 333, Quantum hd, Viper 550, SCSI kaartje {scanner}, netwerkkaartje).
Heb dus DMA uitgeschakeld om te zien of het probleem nu uitblijft, maar zou graag willen weten wat de eigenlijke fout nu is.
Pagina: 1