Traffic Shaping (cFosSpeed for Windows)

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11 16:38
heeft er iemand ervaringen met dit proggie, het ziet er best gelikt uit en heb er wat positieve dingen over gehoord op IRC, ook dat het betere ping zou geven m.b.t. games, een nadeel is dat je het alleen kan uninstallen door je systeem terug te zetten op een herstelpunt... ervaring iemand ? op de search vond ik niets..

het proggie heet Traffic Shaping (cFosSpeed for Windows) , en kan hier gevonden worden

http://www.cfos.de/download/download_e.htm

:/ :?

hopla

Verwijderd

traffic shapen != internet acceleration

Ik zou er niet aan beginnen.. dat ding doet imo niets wat je zelf niet kunt regelen.

Je MTU etc instellen kun je zelf (eenmalig) doen, ik kan me niet voorstellen dat een app die dat dynamisch doet de boel sneller maakt.

Het enige wat hier handig aan kan zijn is dat je bv. je FTP download kunt knijpen zodat je meer bandbreedte voor je games overhoudt, maar daar zijn ook andere mechanismes voor.

Dit ding graaft zich vrij diep in in je systeem, met alle mogelijke gevolgen van dien.

• StarWars
ow niet zo positief dus tot zover, ik heb het nog niet geinstalled dus... * StarWars wacht rustig af :7 :/

hopla

• StarWars
8)7 nou uhh wakker worden experts!!!!!!11 :9~

hopla

Verwijderd

*schop*

niemand ervaring?

ik ben ook aan het overwegen om het te testen,
want als ik met bittorrent iets download( zeg met 20kbps) heeft heel me netwerkje(3desktops en een flaptop) geen inet meer.
en dat zou niet moeten kunnen imo.

ik heb demon express btw(8mb)