Sorry mensen... er zal vast wel een eerder topic hierover geweest zijn, maar op een of andere manier doet de search het niet. Bij google kon ik alleen van die reclame sites vinden, waar ze allemaal het product promoten ipv uitleggen wat het nou is...
Ik wil een laptop kopen voor mn school volgend jaar. Ik ben er nog niet echt uit welke laptop ik wil. Maar tijdens het zoeken kwam ik op veel laptops uit waar een Pentium 4 Mobile processor inzit, is zo een processor goed om te gamen?
Ik wil ongeveer het volgende systeem:
- Pentium 4 (minimaal 3Ghz) of een AMD 64 (minimaal 3000+)
- 512 MB-DDR (333/400 FSB)
- Redlijke videokaart (minmaal 128MB)
Voor de rest het liefst dvd-brander en 17" scherm maar dat is geen vereiste.
Weten jullie nog laptops die redelijk overeenkomen met het bovenstaande systeem? En kunnen jullie me we wat uitleggen over de Mobile Processors?
Ik wil een laptop kopen voor mn school volgend jaar. Ik ben er nog niet echt uit welke laptop ik wil. Maar tijdens het zoeken kwam ik op veel laptops uit waar een Pentium 4 Mobile processor inzit, is zo een processor goed om te gamen?
Ik wil ongeveer het volgende systeem:
- Pentium 4 (minimaal 3Ghz) of een AMD 64 (minimaal 3000+)
- 512 MB-DDR (333/400 FSB)
- Redlijke videokaart (minmaal 128MB)
Voor de rest het liefst dvd-brander en 17" scherm maar dat is geen vereiste.
Weten jullie nog laptops die redelijk overeenkomen met het bovenstaande systeem? En kunnen jullie me we wat uitleggen over de Mobile Processors?