Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
M'n Sony Ericsson T68i deed het niet naar behoren, dus terug naar de winkel, mooi binnen de garantie.
Krijg ik hem terug, zitten er ineens een zooi nieuwe games op, een tennis spel enzo.
Hebben ze bij de reparatie [ze zeggen SE zelf] wellicht nieuwe software erop gezet waar dus extra spelletjes bij zitten, of is de telefoon naar een andere reparatie dienst geweest, die dit er ff extra op heeft gezet. Zonder dat SE er zelf bij betrokken is geweest?

Vreemde is dat er nu zelfs zoveel spelletjes op staan dat ie nog trager is gewonden dan ie als was en dat er meer dan 10 op staan en het dus niet mbv de nummers a la snelkeuze is te kiezen, lijkt me niet conform het oorspronkelijke idee van het menu.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

t is wel dezelfde telefoon :?

anders idd gewoon een software upgrade, hoe wou je het anders verklaren?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

2de hands foon die van iemand anders was voor de jouwe omgewisseld, zitten er nog dezelfde stikkers in als in de jouwe etc. ??

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Het is hetzelfde toestel, heb hem nl. gemerkt.
dat het een softwareupdate is lijkt me ook duidelijk, echter wie doet dat. Doet SE dit zelf? Lijkt mij nl. niet logisch aangezien het toestel niet bekend staat als snel qua menu, met extra spellen erop, waar ik niet op zit te wachten, wordt ie er niet sneller op lijkt mij.

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Haal ze eraf dan :? Maar wat was het probleem dan? Misschien dat SE dacht dat ze gewoon een nieuwe firmware konden zetten nu ze toch al bezig waren?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50
De laatste firmware bevat nieuwe games, dit zit ingebakken in de firmware. Misschien dat een paar proggers in hun vrije tijd hebben lopen expirimenteren en dit later toegevoegd hebben ofzo, weten wij veel :)
Nieuwe firmware is standaard procedure bij een reparatie voor zover ik weet.
Lijkt me ook sterk dat die games de hele telefoon vertragen trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door P5ycho op 09-07-2004 17:05 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
P5ycho schreef op 09 juli 2004 @ 17:04:
De laatste firmware bevat nieuwe games, dit zit ingebakken in de firmware. Misschien dat een paar proggers in hun vrije tijd hebben lopen expirimenteren en dit later toegevoegd hebben ofzo, weten wij veel :)
Nieuwe firmware is standaard procedure bij een reparatie voor zover ik weet.
Lijkt me ook sterk dat die games de hele telefoon vertragen trouwens.
Nee dat zou best wel kunnen kloppen hoor. Ik heb zelf een T230 en die is nou niet bepaald snel, en hoe meer je erop zet des te trager het wordt *lijkt* het wel. Ik heb helaas geen SEmark04 :P Maar ik heb ergens gelezen dat de processor in die SE veel baat heeft bij veel geheugen, dus het zou wel kunnen kloppen. Even kijken of ik het nog terug kan vinden.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ik heb een se t300 en een z600 en beide zijn sneller naar mate er meer geheugen vrij is
z600 loopt ook gauw vast met smsen als het geheugen vol zit...

met een hamer past alles

Pagina: 1