Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een S35 gevonden met simkaart. Het toestel stond echter uit toen ik hem vond, de batterij is leeg. Nou wil ik graag de telefoon aan de rechtmatige eigenaar teruggeven, alleen kan ik de sim kaart niet uitlezen (pincode). Ik heb de sim kaart al in mijn eigen telefoon gedaan (nokia) en met een datakabel geprobeert het telefoonboek uit te lezen zonder de pin code te hoeven invoeren, zonder succes.

Iemand een idee?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Naar de politie/ receptie brengen van de plaats / gebouw waarin je hem gevonden hebt.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 17:30 schreef bombadil het volgende:
Naar de politie/ receptie brengen van de plaats / gebouw waarin je hem gevonden hebt.
Zodat die hem in hun zak steken ?
Nee dan kan je hem nog beter zelf houden ! of je belt het GSM bedrijf dat bij die sim kaart hoord en je vraagt daar om raad ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sim verzenden naar de bijbehorende provider lijkt me een goede optie.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:36

Destruction

(ex-)Automonteur

iig niet naar de politie brengen , dan houden die lui hem zelf en krijgt de rechtmatige eigenaar hem nooit meer terug , een advertentie in de krant ? , nee , dan komt iedereen , " dat is mijn telefoon " dat moet je ook niet hebben , ehhm , probeer erachter te komen van welke provider hij is , laat hem daar unlocken , en jij hebt een telefoon , oplader & shit kun je erbij bestellen .

iig succes :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.