Toon posts:

harde schijf testen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Pc crasht op onverwachte momenten. Ik heb het idee dat het komt door het extra geheugen dat ik er bij heb geprikt of doordat de harde schijf defect begint te raken.

Is er een manier om te achterhalen of je harddisk nog naar behoren functioneert?
Een analysetool of iets dergelijks om te achterhalen waar het conflict precies ontstaat?

Ik heb een asus P4b266 board, P4 1,8 processor, 2x 512mb geheugen, harde schijf Maxtor 80 GB, 7200rpm, UDMA IDE

yArt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aanvulling: ik zie dat je hier nieuw bent: welkom op GoT :) En aangezien je met je 1e topic al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT wil ik je bij deze verzoeken om de [faq]registratievoorwaarden[/] eens aandachtig te herlezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Daarin staat uitgelegd wat je aan voorbereidingen zou moeten doen voordat je hier op GoT een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het raadpegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum :)

Hier in Opslagmedia & I/O Controllers is dat dus OM FAQ / Beleid. En daarin had je onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" antwoorden kunnen vinden op je vragen B)

Een tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in New Topic van elk subforum door voordat je een topic opent. Daarin staat namelijk beknopt samengevat wat je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren ;)

Dit topic is gesloten.